• Ik lees momenteel The Catcher in the Rye en omg, de hoofdpersoon, Holden is zoo irritant, ik erger me echt aan hem als ik dat boek lees. ~_~ (mensen die het boek hebben gelezen snappen denk wel waarom)

    Wat vind jij nou echt een irritant personage uit een boek?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Papercut schreef:
    Bella uit de Twilight serie. Maar dat komt ook deels door de films maar ik vind haar zo'n zeikerd.


    They fell in love, didn't they?

    FCBarcelona schreef:
    Bella, omdat ze ego is. Maar toch hou ik van de boeken, haha.

    Totally!

    Hestia schreef:
    Rosa uit de hoe overleef ik serie >.<


    Shoganai i ne~

    Bella uit Twilight en Neferet van the house of night serie :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik kom er niet zo 123 op nu. :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Bud en Eloy uit Doorgeschoten, ze hebben allebei zelfmedelijden en ook voor elkaar. Daarom gaan ze met elkaar omgaan. En 'snappen' ze elkaar.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Setsuna schreef:
    Ik heb heel vaak dat een (hoofd)personage me iriteert.
    Alleen ben ik ze vergeten(krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Edward van twilight
    hij is zo melodramatisch en overbezorgd
    team jacob!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Adele schreef:
    ik kom er niet zo 123 op nu. :x


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb dat niet echt met boeken, soms wel met verhalen op Quizlet of Fanfic. Die lees ik dan ook niet, en ik ga ook absoluut geen namen noemen ofzo, ik wil het leuk houden :P

    Owja, en nu ik het zo lees, Edward is in Twilight en die boeken soms ook echt heeeel irritant en Bella ook

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 12:00 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik had zo'n boek gelezen met een hoofdpersoon die gewoon nauwelijks iets zei. Ze was bang voor alles, had een contactstoornis en er ze was een lijkschouwer (denk aan ranzige omschrijvingen van gepeuter in lijken), ik ergerde me dood.

    Edit: ik vind Bella eigenlijk wel meevallen in de boeken. Het enige waar ik me aan irriteer is dat je constant leest hoe perfect Edward is.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 12:37 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Harry Potter. Ik hou van de boeken, maar Harry Potter doet zó vaak irritante dingen waarbij ik zoiets heb van: hoe kún je dat doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.