• [...] doet mee aan het tvprogramma "Dating In The Dark". Ze denkt daar haar ware liefde te vinden en ze geloofd daar ook sterk in. In het begint voelt ze wat voor Fernando Torres die ook meedoet aan het programma. [...] weet dat ze voorbestemd zijn, maar ze datet ook nog met iemand anders, die toevallig ook een voetballer is uit hetzelfde team, Cesc Fábregas. [...] voelt ook wat voor Cesc, maar ze wil Fernando niet kwetsen.


    Rollen:
    Hoofdrol:
    Beste vriendin hoofdrol:
    Deelneemsters:
    Zelfverzonnen rol:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Voorkeur voetballer (hoeft niet- Hoofdrol kan niet kiezen!(: ) :
    Extra:
    Titel?

    Alles invullen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Sam jij bent ook traag met invullen zeg hahaha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Deelneemster
    Naam: Sandra
    Achternaam: Eriksen
    Uiterlijk: Sandra heeft halflang bruin haar met krullen. Ze heeft donkerblauwe ogen en is klein. Ze is slank gebouwd gelukkig en ze draagt vreemde kleding. Ze draagt niet wat de anderen dragen.
    Voorkeur voetballer: Fernando :3 of Simon, aber er ist nich dort.
    Extra: Sandra heeft een lange mislukte relatie achter de rug, en om het te vergeten wil ze graag weer een relatie opbouwen.
    Titel? Misschien gewoon "Dating In The Dark"


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    @Sam jij bent ook traag met invullen zeg hahaha


    ja, hahaha.
    Nu vul ik wel verder in.:9~


    Smiling but close to tears.

    Rol:Hoofdrol (als die er nog is)
    Naam:Emily Payton (of andersom)
    Achternaam:Mills
    Uiterlijk:Emily heeft lang krullend haar en bruine ogen. Ze heeft zacht roze lippen en maakt zich niet vaak op. ze heeft lichtbruine-bijna blonde- wenkbrauwen.
    Extra: Emily is gek op kleren en heeft zeker van alle merken wel wat. op zolder heeft ze nog een extra doos met kleren staan die van vorig jaar zijn. Ze heeft een hekel aan mensen die denken dat ze alles zijn en is ze niet zo geïnteresseerd in make up.
    titel;Dark,The dark kiss

    voor een foto moet je maar een PBen.
    Titel?

    Maak bekend junge :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen zin, ik heb even een depressieve bui. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waaaaaaaaaaaaaaaaarom? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik wil het weten! oh dan maak ik je vrolijk.
    Waarom wrijft een vlieg altijd in zin poten?
    Hij is klaar om dood te gaan
    zo nu ben je vrolijk!

    Rol: Hoofdrol, natuurlijk.
    Naam: Alysse
    Achternaam: Lovejoy
    Uiterlijk: Fototje.
    Voorkeur voetballer (hoeft niet- Hoofdrol kan niet kiezen!(: ) : Wel, dan voor de niethoofdrol,die mag Dirk Kuyt ofzo hebben. Die moet ik toch niet hebben, al is hij wel cool ;3 Ghéheh.
    Extra: Ik ben cool. Buig voor me!
    Titel? Rose, ik wil niet alles invullen. Come'on, ik ben slecht in titels, kijk naar de mijne, die trekken op geen shit. Zucht. Neem gewoon "Dating in the dark" als titel, zoals het programma. (':


    Some people make the world special just by being in it