• Ik moest mijn oorbelgaatje doorprikken en toen kwam er allemaal ranzig spul uit. Daarna nog bloed, lol. Met een gewone oorbel lukte het niet, dus zat ik met een naald in me oor te porren. Deed geen pijn, alleen 't zag er ranzig uit.

    Ghehe, wie moet dit ook wel eens doen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik niet :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nee, ik prik mijn oorbellen elke week even door. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ;x. Alleen lukt het meestal wel met een oorbel en zonder vies spul (:


    I am an idiot, I move.

    Bij mij komt er dan ook altijd van dat vieze spul uit. En daarna begint het te jeuken als de ziekte. (krul)

    Nirvana schreef:
    Bij mij komt er dan ook altijd van dat vieze spul uit. En daarna begint het te jeuken als de ziekte. (krul)


    When words fail music speaks

    Bij mij is het ook zo; ik had het vorige week nog, omdat ik bijna nooit oorbellen draag. en 2 dagen nadien liet ik nog 2 oorbellen erbij prikken, nu moet ik dus 4 oorbelgaatjes doorprikken waar 4keer zoveel goor spul uitkomt o.o slim he...


    impress people by giving the best of yourself.

    haha, nee ik niet :Y)
    het zou me niets verbazen als mijn gaatjes dichtgroeien want ik heb like heeeel lang mijn oorbellen niet ingehad :Y)
    hah x'D

    moofpants schreef:
    Bij mij is het ook zo; ik had het vorige week nog, omdat ik bijna nooit oorbellen draag. en 2 dagen nadien liet ik nog 2 oorbellen erbij prikken, nu moet ik dus 4 oorbelgaatjes doorprikken waar 4keer zoveel goor spul uitkomt o.o slim he...

    Ik heb zes gaatjes, hihi.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb al 3/4 jaar geen oorbellen meer in en mijn gaatjes zijn nog steeds niet dichtgegroeid :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een vriendin moest haar navelpiercing laten doorprikken bij de dokter. En daarstraks had ik mijn navelpiercing er iets te lang uitgelaten, volgens mij. Want het duurde echt vet lang voor ik er terug een piercing in kreeg. Ik heb het met al mijn piercings geprobeerd en uiteindelijk was het gelukt, was het kei hard aan het bloeden : |

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 21:40 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Bijna nooit. .__.
    Maar het is wel vaak ontstoken.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ElNino schreef:
    Een vriendin moest haar navelpiercing laten doorprikken bij de dokter. En daarstraks had ik mijn navelpiercing er iets te lang uitgelaten, volgens mij. Want het duurde echt vet lang voor ik er terug een piercing in kreeg. Ik heb het met al mijn piercings geprobeerd en uiteindelijk was het gelukt, was het kei hard aan het bloeden : |

    Ik heb mijn navelpiercing altijd in, haha. Alleen als ik hem verwissel nu, zie je een klein, wit cirkeltje op mijn buik omdat de zon daar nooit kwam haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik, altijd... Want ik heb eens in de weet ik hoeveel tijd oorbellen in -heel weinig- en mijn gaatjes groeien snel dicht:S..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik kan een halfjaar lang geen oorbellen dragen en alsnog krijg ik m'n oorbellen er normaal doorheen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ik heb mijn navelpiercing altijd in, haha. Alleen als ik hem verwissel nu, zie je een klein, wit cirkeltje op mijn buik omdat de zon daar nooit kwam haha.

    Ik ook. Maar ik zit er graag mee bezig en die in en uit te doen. Had ik ze uitgedaan, maar vergeten terug in te doen. Echt, ik ben achterlijk soms. :'D Maar ik heb mijn piercing ondertussen al een half jaar en het heeft nooit gebloed, ook niet toen ik het liet zetten. En daarstraks ineens wel, dus ik helemaal in shock. Oke, dat is overdreven :'D Maar je weet wel.


    Some people make the world special just by being in it