• Renée besluit een jaar nadat ze haar diploma heeft gehaald om te gaan studeren waar ze enorm tegen opziet. Renée heeft al een eigen apartement maar haar ouders wouden persé haar studie betalen maar op één voorwaarde; hun kiezen naar wat voor school je gaat. Ze gaat natuurlijk op kamers maar het rare is dat ze op deze school samen met een jongen de kamer moet delen een ware paradijs voor Renée dus. Hoe haar ouders dat ooit goed konden vinden dat zal niemand ooit weten. De jongen waar Renée haar kamer mee moet delen is een zekere Tom Kaulitz. Misschien word deze studie toch niet zo saai als ze dacht.


    Rollen:
    Hoofdrol: NYC
    BF hoofdrol: Inamorta
    Zusje hoofdrol:
    Vriendin Bill: SuperTurtle
    Een zelfverzonnen rol:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:
    Titel?:

    Ik kies niet de eerste maar de beste!(:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:31 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: hoofdrol
    Naam: Massie Henderson
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief aardig, zorgzaam, soms wat verlegen maar ook wel hyper af en toe
    Uiterlijk + [url]foto:http://1.bp.blogspot.com/_KZ5qdgu3avM/Scek51lY79I/AAAAAAAAA0M/pPJyO2Gq3og/s400/scene+girl+1.jpg[/url]
    Extra: ze is snel jaloers en verder meot jemar ff zelf verzinne xd
    Titel?: Lessons in Love.


    =

    Rol: Vriendin Bill
    Naam: Jamie Breukelen
    Leeftijd: 19
    Karakter: vrolijk, betrouwbaar, soms wat verlegen, onzeker over haar uiterlijk, altijd behulpzaam, wat terughoudend tegen mensen die ze niet goed kent..
    Uiterlijk + foto: Jamie
    Ze heeft bruin, lang en stijl haar, groene ogen, is ongeveer 1.70 lang en heeft een slank postuur.
    Extra: Jamie is dol op Bill en samen met hem dingen doen, winkelen, foto's maken van mensen -en haarzelf-. Ze is een beetje gek, maar wel leuk gek.
    Jamie heeft een kleine tattoo op haar pols, en daar staat het woordje 'Believe'.
    Titel?: Maybe that school isn't that boring as it seems to be.
    Hmm, i don't know eigenlijk ;x.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rol: Hoofdrol
    Naam: Renée Whitney Bella Cohen
    Leeftijd: 18
    Karakter: Renée Whitney Bella is erg lief, zorgzaam en behulpzaam. Ze maakt mensen vaak aan het lachen met haar droge humor en ze is altijd er spontaan en gezellig. Ook is ze heel erg betrouwbaar en zal ze je nooit iets kwaad doen als je haar niets hebt gedaan. En ze is erg slim en legt makkelijk contacten.
    Uiterlijk + foto: Renée Whitney Bella heeft lang lichtbruin haar met grove krullen erin. Ze heeft een lichtgebruinde huid en fel blauwe ogen. Ze is erg dun en 1 meter 69 lang. Ze heeft een geweldig gevoel voor stijl en ziet er daardoor altijd goed uit. Ze heeft hele mooie slanke handen en vingers en een prachtige lach.
    Extra: Ze houd van uitgaan, winkelen, jongens, haar Blackberry en voorderest is ze een hele goede vriendin.
    Titel?: Zal ik over na denken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: BF hoofdrol of Vriendin Bill :D je mag zelf kiezen
    Naam: Delilah Jackson
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief, vertrouwbaar, luisterend oor. Ze kan soms wel bitchy en arrogant overkomen tegen de mensen die ze niet kent, maar eens ze haar leren kennen zien ze dat ze eigenlijk een super lieve is. Ze doet ook alles voor haar beste vrienden en vertrouwt enkel hun voor 100%.
    Uiterlijk + foto: Bruin haar, bruine ogen. Ze kleed haar graag donker.
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=165068
    Extra: Ze is verslaafd aan muziek. (Rock, Metal, Screamo, maar op fuiven danst ze graag op Hiphop en soms ook drum&bass)
    Ze heeft 1 piercing (een buisje op bovenkant van haar linkerpols) en een tattoo (3 sterretjes op de binnenkant van haar linkerpols).

    Titel: sorry ben daar zelf niet zo goed in :P


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..


    Rol: Wat het beste bij me past.
    Naam: Vicky Jackson
    Leeftijd: 19
    Karakter: Vicky is iemand die haar gevoelens niet graag laat zien. Ze vindt het hartstikke gezellig om dagen met vrienden door te brengen, maar moet daarna wel even alleen gelaten worden. Ze is redelijk sociaal en kan het goed met de meeste mensen vinden, maar vertrouwen doet ze hun niet. Ze is niet graag in stille ruimtes en houdt ontzettend van muziek.
    Uiterlijk + foto: Klik Ja, het is zo;n ding omdat ik het ook voor mijnverhaal gebruikt heb haha. Vicky is 1.73 lang en heeft een redelijk slank figuur, terwijl ze kan eten wat ze wil. Ze heeft een tattoo achter haar oor, een hartje. Ook heeft ze een tattoo op haar heup, een peaceteken met wat decoraties eromheen. Ze heeft blauwgroene ogen.
    Extra: Ze houdt van uitgaan en zingt graag, maar laat het nooit aan mensen horen. Ze is slim, maar doet er niets mee.
    Titel?: Ik heb geen idee o.o


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rol: Vriendin Bill
    Naam: Jamie Hayden Matteson
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, behulpzaam, kan bitchy zijn. Denk goed na over haar beslissingen.
    Uiterlijk + foto: Klik <3 Ze heeft een piercing in haar navel en een kleine tattoo op haar enkel (een sterrentje)
    Extra:Als ze verliefd is houdt ze voor de volle 100% van hem, ze kan het snel goed vinden met nieuwe mensen.
    Titel?: My school paradise?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Dankje voor de rol! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankje voor de rol 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Yaay, dankje voor de rol <3!
    Haha, ik voel me nu een na-aper dat ik dat zeg, maar ik meen het wel ;3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wel laten weten als ie online staat hè? :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Wel laten weten als ie online staat hè? :9~

    Zal ik doen.(:
    &
    Alsjeblieft allemaal :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:35 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mooi!
    Ik ga nu even verder nadenken over titels!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.