• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rose, omg, moet je nou echt een hoofdstuk activeren? (cat) Ik kan niet 2 dingen tegelijk lezen weetje, topic en story. (krul)

    En we gaan weer errrg offtopic hahaha. Bad us


    I live for the applause, you will die for it.

    We moeten eigenlijk een offtopic discussie starten. Om te discussiëren over discussies. Dan is het niet meer offtopic wat we doen. Slim he? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Om even helemaal offtopic te gaan en wat ik jullie gewoon niet wil onthouden. Er vliegt een bromvlieg door de kamer waar ik nu zit en mijn kat vliegt er achteraan. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    We moeten eigenlijk een offtopic discussie starten. Om te discussiëren over discussies. Dan is het niet meer offtopic wat we doen. Slim he? :'D

    LOOOOL ik open net dit topic weer om hetzelfde voor te stellen, lees eerst de nieuwste reacties en zie dat jij hetzelfde al hebt gedaan.

    als iemand nou ff het offtopic omhoog kickt daar verder praten (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Conflate schreef:
    Om even helemaal offtopic te gaan en wat ik jullie gewoon niet wil onthouden. Er vliegt een bromvlieg door de kamer waar ik nu zit en mijn kat vliegt er achteraan. :P


    Potjandriedubbeltjes, dat deed mijn kat net ook al.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Forlan schreef:
    Rose, omg, moet je nou echt een hoofdstuk activeren? (cat) Ik kan niet 2 dingen tegelijk lezen weetje, topic en story. (krul)

    En we gaan weer errrg offtopic hahaha. Bad us

    Sorry Sem, scheld me niet uit alsjeblieft -verstopt zich-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HIIIIEEEER verder praten aub. Anders pleur ik er hier een slotje op -dreigend hoofd-

    Verdere offtopic reacties ga ik hier verwijderen anders loopt het zo echt uit de hand haha :'DDD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:08 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol gelijk stil.


    Ontopic: Ik heb het idee dat mensen op Quizlet zo'n beetje met alles schelden. Am I right?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik vind dat je met bepaalde woorden niet mag schelden maar vloeken vind ik dat wel kan

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 1:08 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    ga appelmoes gebruiken als scheld woord of banaan of peer


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    Ik zeg wel vaker op Q iets van 'Fack' ofzo. Maar ik weet alleen dat Fack niet als username mag. Ook geen zaken als GeileSlet ed. Maar volgens mij wordt er niet zo heel streng beoordeeld op scheldwoorden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Schelden is toch iets over iemand zeggen en vloeken in het algemeen iets zeggen?
    Zo heb ik het altijd opgevatte.

    Huh? Ik dacht dat schelden de 'kutshitfuck' zaken waren en vloeken 'godverdommejezusmozes blabla' dingen. Oh man, ik weet 't zelf niet eens .__.


    No growth of the heart is ever a waste