• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    Hoe bedoelen jullie eigenlijk het woord mutatie?

    Ik zie mutaties voor me als monsters in horrorfilms die ontstaan zijn uit verkeerde cellen en allemaal medische shizzle, en injecties enzo D:

    Die cellen hebben er wat mee te maken neem ik aan.


    Dat kan door van alles komen: teveel zonlicht, bepaalde stralingen e.d. Dan veranderd een cel zich, die vermenigvuldigd zich en zo komen er steeds meer. Dus de foute cel, komt steeds meer voor. Daardoor komt er een tekort aan goede cellen.
    Zoiets stond in mijn biologieboek, als ik me het goed herinner.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Forlan schreef:
    (...)Mutaties zijn beschadigingen in de chromosomen die bv. door gevaarlijke straling plaatsvinden. Oh, net zoals toen er een keer een kerncentrale was ontploft en kinderen die geboren werden meerdere benen hadden ofzo.
    Tooooch? D: Dalijk heb ik 't fout...

    I understand.
    & ja dat van die kerncentrale klopt sowieso.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Forlan schreef:
    (...)Mutaties zijn beschadigingen in de chromosomen die bv. door gevaarlijke straling plaatsvinden. Oh, net zoals toen er een keer een kerncentrale was ontploft en kinderen die geboren werden meerdere benen hadden ofzo.
    Tooooch? D: Dalijk heb ik 't fout...

    Doe maar slim joh Sem. En wtf, meerdere benen? Dat lijkt me omin lauw eigenlijk. 'Ik ga je voor je kont schoppen!' 'Met welke van je drie benen?' (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Conflate schreef:
    (...)
    Ooohw. -cries-
    -Trekt weddenschap in-

    Morgen dang.


    Vannacht. : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Dat kan door van alles komen: teveel zonlicht, bepaalde stralingen e.d. Dan veranderd een cel zich, die vermenigvuldigd zich en zo komen er steeds meer. Dus de foute cel, komt steeds meer voor. Daardoor komt er een tekort aan goede cellen.
    Zoiets stond in mijn biologieboek, als ik me het goed herinner.

    Dat wist ik (krul) Maar ik bedoelde meer gewoon het woord mutatie zelf, maar ik ken dat proces wel, ik wist alleen niet dat dat zo genoemd werd (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Hoe bedoelen jullie eigenlijk het woord mutatie?

    Ik zie mutaties voor me als monsters in horrorfilms die ontstaan zijn uit verkeerde cellen en allemaal medische shizzle, en injecties enzo D:

    Die cellen hebben er wat mee te maken neem ik aan.


    Wanneer het afwijkt van iets zoals het moet zijn. Bijvoorbeeld een kikker die door chemische stoffen een ander soort kikkers voortbrengt of zelf gemuteerd raakt. Weet niet hoe ik dat simpeler uit moet leggen... x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Forlan schreef:
    (...)Mutaties zijn beschadigingen in de chromosomen die bv. door gevaarlijke straling plaatsvinden. Oh, net zoals toen er een keer een kerncentrale was ontploft en kinderen die geboren werden meerdere benen hadden ofzo.
    Tooooch? D: Dalijk heb ik 't fout...

    Niet de chromosomen maar het DNA,en het kan door alles komen,ook door zonlicht of een erfelijke fout. Het hoeft niet meteen gevaarlijk te zijn.
    En die beschadiging moet zichtbaar zijn anders noem je het geen mutatie.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Hoe bedoelen jullie eigenlijk het woord mutatie?

    Ik zie mutaties voor me als monsters in horrorfilms die ontstaan zijn uit verkeerde cellen en allemaal medische shizzle, en injecties enzo D:

    Die cellen hebben er wat mee te maken neem ik aan.

    Beschadigde chromosomen. (volgens mijn biologieleraar) Denk maar aan een kernbom. Door die straling beschadigen chromosomen, dit duurt 7 generaties voordat alles weer normaal is. Maar mutaties kunnen ook gewoon zijn dat je in 1 oog 20 verschillende kleuren hebt zitten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    haha ik voel me gewoon omin dom bij jullie. Ik weet daar amper wat vanaf. -lette nooit op bij Bio-(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Doe maar slim joh Sem. En wtf, meerdere benen? Dat lijkt me omin lauw eigenlijk. 'Ik ga je voor je kont schoppen!' 'Met welke van je drie benen?' (krul)
    Het is maar dat ik biologie beter onthoud dan andere vakken, haha.
    EN HAHAHAHAH *plat* die is goed ;x ''Met alle 3''.


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Niet de chromosomen maar het DNA,en het kan door alles komen,ook door zonlicht of een erfelijke fout. Het hoeft niet meteen gevaarlijk te zijn.
    De chromosomen zijn het DNA, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat wist ik (krul) Maar ik bedoelde meer gewoon het woord mutatie zelf, maar ik ken dat proces wel, ik wist alleen niet dat dat zo genoemd werd (cat)


    Pfff, dan denk ik diep na.. Krijg ik zo'n reactie. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Forlan schreef:
    (...)De chromosomen zijn het DNA, haha.


    Sem, jij bent echt een kleine Einstein. Ik wist veel op jouw leeftijd, maar jij weet onderhand bijna net zoveel als ik. Eng kind. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CRonaldo schreef:
    haha ik voel me gewoon omin dom bij jullie. Ik weet daar amper wat vanaf. -lette nooit op bij Bio-(nerd)


    Ik moest diep nadenken hoor, haha :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:43 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Pfff, dan denk ik diep na.. Krijg ik zo'n reactie. (krul)

    Sorry :Y)

    Anyway we gaan behoorlijk offtopic nu :') -ja deels mijn schuld-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.