• Uh, geen idee of die vraag wel klopt. Hoelang heb je wel eens geen douche genomen? Bv. 4 dagen lang niet ofzo.
    Gewoon nieuwsgierig en in topicbui.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uhm, ik denk 2 dagen, omdat het weekend was en ik niks had en ik ook geen zin had.


    it's so empty living behind these castle walls

    Meestal douche ik om de dag maar als ik op vakantie ben kan het nog wel is voorkomen dat ik door complete brakheid gewoon niet ga douchen. Dan spring ik wel het zwembad in. Hooguit 5 dagen niet echt gedoucht denk ik dan zo. :Y)

    3 dagen omdat ik toen ziek was en niet kon opstaan omdat ik anders flauw viel :X

    ehm ik ga me nu echt schamen =$ een maand ofzoww maar kwam omdat ik toen fcking bang was voor de douche XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    ehm ik ga me nu echt schamen =$ een maand ofzoww maar kwam omdat ik toen fcking bang was voor de douche XD
    wat :o maar stonk je toenook heel erg en was je haar vet? en was je toen nog klein?


    it's so empty living behind these castle walls

    3/4 dagen ofzo?
    Lang geleden, in ieder geval. Ik was toen ziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gisteren nog voor 't laatst gedoucht. Girlsproblem you know, dan douche ik elke dag. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cadillac schreef:
    (...)wat :o maar stonk je toenook heel erg en was je haar vet? en was je toen nog klein?


    toen was ik 10 ofzow ? nee wacht 8.. was ruim voordat me ouders waren gescheiden.. [ben nu 16]
    ik stonk niet [deoo =D] en ik haalde me moeder soms over om mijn haren te wassen onder de kraan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 20:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    ehm ik ga me nu echt schamen =$ een maand ofzoww maar kwam omdat ik toen fcking bang was voor de douche XD
    En ik dacht dat ik lang was met 1 á 2 weken ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    2 weken. Ik was hartstikke ziek, ik kon mijn bed niet uit .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    2/3 dagen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    2 dagen geloof ik, omdat ik een wrak was


    None but ourselves can free our minds.

    10 of 11 dagen ofzo,
    eens op scoutskamp. Toen hadden we beslist om ons heel het kamp niet te wassen. Iedereen stonk en was vuil, dus erg was dat niet. :'D Al vond ik het wel moeilijk want ik ben er nogal opgesteld om mij een paar keer per week te wassen.

    Forlan schreef:
    (...)En ik dacht dat ik lang was met 1 á 2 weken ;x


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een week of langer. Maar dat heb ik altijd als we gaan kamperen want dan lig ik elke dag bijna continu in het zwembad.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.