• Ik had een foto van Cesc op mijn hyves als achtergrond. En dan krijg ik een krabbel van mijn broers vriendin:
    'hallo, verander je achtergrond eens. we leven in Nederland niet in Spanje.'
    jezus man, dat mag ik toch lekker zelf weten!? en nu ben ik focking boos! (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Heb der net terug gekrabbeld met 'Dat bepaal ik zelf.'


    goeie actie (:

    Ugh, vreselijk irritant.

    Oh, ik had ook zo'n kind laatst toen ik Tom Kaulitz als achtergrond had he. Zegt ze: 'Doe even een andere achtergrond, hij is lelijk'


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is toch jou keuze! zijn genoeg nederlanders die een foto van spanje spelers of iets hebben..

    en dan nog..ze moet zich er niet mee bemoeien! ze gedraagt zich lekker als nieuwe familie lid op dit moment..zou ik niet mee om kunnen gaan zeg

    xLovveexTHx schreef:
    Het is toch jou keuze! zijn genoeg nederlanders die een foto van spanje spelers of iets hebben..

    en dan nog..ze moet zich er niet mee bemoeien! ze gedraagt zich lekker als nieuwe familie lid op dit moment..zou ik niet mee om kunnen gaan zeg


    Nou ik nu ook niet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik was ook bij hun thuis laatst had ik zo'n legging aan dat lijkt op een spijkerbroek. Gaat ze zeggen: "Heb je geen andere broeken dan 'dat'?" -staat op ontploffen-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hahaha ik zou terug sturen 'Oh, heb ik je niet verteld dat ik drie huizen in Spanje heb dan? En btw; Sorry dat Spanjaarden gewoon veel lekkerder zijn dan Nl'ers hoor (cat)'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    hahaha ik zou terug sturen 'Oh, heb ik je niet verteld dat ik drie huizen in Spanje heb dan? En btw; Sorry dat Spanjaarden gewoon veel lekkerder zijn dan Nl'ers hoor (cat)'


    Mijn broer doet af en toe ook veel arroganter. En dan vooral als ik bij hun thuis ben, en als 'ie hier is praat ie alleen met me moeder of vader.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omg?? Da's haar probleem niet. En jij kiest toch zelf wie je als achtergrond zet? (N)
    X

    Kheb op hyves een hele mooie Fernando Muslera, en en die komt uit Uruguay.

    Waarschijnlijk lokt die kerl gewoon een reactie uit :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:21 ]

    laat lekker die foto staan.

    Ik had met het wk een heerlijke foto van Ronaldo als a8tergrond van mn hyves (die er nu nog staat xp ) maar wat maakt het uit, als jij het leuk vind, laat het dan staan (:


    Vampire Heart.

    DianeESCAPE schreef:
    laat lekker die foto staan.

    Ik had met het wk een heerlijke foto van Ronaldo als a8tergrond van mn hyves (die er nu nog staat xp ) maar wat maakt het uit, als jij het leuk vind, laat het dan staan (:


    Ja maar dan denk ik dat ze me gaat aanspreken ofzo pdd nos. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Goh, als ik jou was zo ik lekker gaan stoken en het tegen je broer vertellen. Of is hij niet het beschermende-broer typje? (A)

    Confused schreef:
    Goh, als ik jou was zo ik lekker gaan stoken en het tegen je broer vertellen. Of is hij niet het beschermende-broer typje? (A)


    Nee, dat weet ik wel zeker.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hmmm... Jammer D=

    Laten we terug grommen


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.