• De stelling van vandaag luidt:
    Dodenherdenking is overbodig, het is te lang geleden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens.
    het is iets wat respect toont.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb er niks mee en vind het niet meer nodig. Andere oorlogen herdenken we ook niet. Kijk, als mensen er behoefte aan hebben oké. Die 2 minuten vind ik dan ook nog goed


    Today will be Girl's Day party with you~

    oneens, al is het alleen al uit respect voor nabestaanden en het is altijd nog goed om aan de overledenen te denken.
    zelf doe ik er niet echt aan mee maar ik vind het wel goed.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ben er niet in geïnteresseerd maar als andere zich daar mee bezig willen houden vind ik dat oké. Trouwens de WOII is niet zo lang geleden, er leven nu nog altijd mensen die toen (gedeeltelijk) hun familie hebben verloren en zich dat nog kunnen herinneren.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens! Er zijn toch nog steeds mensen die de oorlog hebben mee gemaakt. Voor die mensen betekend het heel veel om hun vrienden of familie te heredenken!


    When words fail music speaks

    Who cares dat jouw familie er niets meer mee te maken heeft. Bepaalde mensen hebben ons land proberen te beschermen, zijn overleden, samen met alle joden, wat totaal onterecht was. Ja, daar moet je bij stilstaan. Anders kun je het woord respect wel gelijk uit je woordenboek schrappen.
    And shoot the person who came up with this :')
    Zo duidelijk genoeg dacht ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geesz schreef:
    Oneens, maar ik vind dat het gedoe eromheen wel iets minder mag. Die twee minuten stilte vind ik prima, maar meer hoeft niet als je het mij vraagt.


    None but ourselves can free our minds.

    Purity schreef:
    Oneens, ik vind het heel belangrijk dat iedereen -ook al is het maar een momentje- stil staat bij alles wat er 70 jaar geleden is gebeurd.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oneens. Ik vind het wel belangrijk dat niemand het ooit vergeet. En als je het onbelangrijk vind herdenk je ze gewoon niet.


    You are beautiful, you are love.

    Geesz schreef:
    Oneens, maar ik vind dat het gedoe eromheen wel iets minder mag. Die twee minuten stilte vind ik prima, maar meer hoeft niet als je het mij vraagt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Neen, want het is niet zo dat alleen de slachtoffers van vroegere oorlogen worden herdacht, maar ook slachtoffers van oorlogen die recent nog gespeeld hebben of nu zelfs nog aan de gang zijn. Ik vind 't zelf een mooie gedachte dat er tenminste één dag is waarop iedereen stilstaat bij de slachtoffers van oorlogen, want ik vind dat die mensen niet vergeten moeten worden.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:36 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het wel belangrijk om stil te staan bij de vele doden die zijn gevallen in de oorlog. Daarnaast gaat de dodenherdenking niet alleen meer over de 2e Wereldoorlog, maar over elke oorlog die er is (geweest) over heel de wereld.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, dat zou grof zijn :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Keihard fzo O_O Tuurlijk is dat niet overbodig O_O

    Geesz schreef:
    Oneens, maar ik vind dat het gedoe eromheen wel iets minder mag. Die twee minuten stilte vind ik prima, maar meer hoeft niet als je het mij vraagt.


    Keep on smiling