• Hell yeah :8


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nee dan mis je alle lauwe grappen die ik maak(cat) En ik flow wel gewoon in mijn gedachten met je ex(krul)


    Ja, poep. NU HEB IK HET AL OPGEZOCHT, ROSE.

    THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS : D:Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cereeeeeeeeen, bespied ons niet en praat mee :9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oh, dan kun je nog kangen niet op de pc en dan ben ik dus al helemaal dood. (nerd) Doeeeeeei Sam -Lijmt zichzelf vast- Yeah! Nu moet je mij meenemen(krul)
    Oeeeh, kom je mee het bed in? :9~ Ik moet wel ff mijn broek uitdoen dus als je aan mijn kont wil lijmen?
    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    EWA CEREN ALS JE DIT LEEST; hooooooooooooooi leuk he alles lezen? :9~


    yo(cat)
    haha, jullie gaan echt snel jonge ik lees 1 pagina dan krijg je alweer een nieuwe (krul)


    The way we live, is the way we die

    Geesz schreef:
    (...)

    Ja, poep. NU HEB IK HET AL OPGEZOCHT, ROSE.

    THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS : D:Y)

    GEES VERTEL ME EERST:
    is hij lekker? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jongens, ik ga jullie verlaten. Adios!


    It's time to be happy again.

    Of deze Cristine: Narwhals


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    (...)

    Ja, poep. NU HEB IK HET AL OPGEZOCHT, ROSE.

    THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS : D:Y)

    Nub, hij heeft maar 52 forumberichten. (en zoals je weet bepaal ik van daaruit status :P)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat moeten we ook niet hebben D: Maar stiekem wil ik ook dat je blijft (cat)
    *hangt huilend aan broek* PROTECT MEEEE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Oeeeh, kom je mee het bed in? :9~ Ik moet wel ff mijn broek uitdoen dus als je aan mijn kont wil lijmen?
    ...


    Maar daar zit Forlán al aan vast gelijmd toch?(krul) Of zit hij ergens anders aan vastgelijmd -wbw-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...) *hangt huilend aan broek* PROTECT MEEEE.


    Sem, ik geef je een breezer als je blijft. Gewoon alle lichten uitdoen en níet lachen. Dan horen ze je niet. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    HAHAHAH ik hoor opeens 'Hou je van heerlijke jonge tietjes, op nakend.nl ben ik helemaal van jou' XD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    GEES VERTEL ME EERST:
    is hij lekker? (krul)


    Als je geilt op stinkende jongetjes die maar één broek, één vest, 3 boxers, 5 t-shirts en één paar schoenen hebt. Hij heeft zwart geverfd haar met 9 kilometer uitgroei en hij stinkt... Dan is hij PERFECT!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oke even voor de duidelijkheid:
    Hoofdletters hebben we het liefst helemaal niet, waar dan ook, ook niet in het offtopic. Gastenboekberichten, eigenlijk nergens niet.
    Maar ik snap wel dat als je bijvoorbeeld heel hard om iets moet lachen een: 'HAHAHAHHA -plat-' reactie achterlaat, dat is logisch. Of dat je iets verduidelijkt door dingen in hoofdletters te zetten.

    In het offtopic gaan de reacties zo snel, waardoor je zo enthousiast wordt, dat je automatisch in hoofdletters gaat typen -doe ik ook- maar zolang het niet je hele bericht is, is het best toegestaan. Sowieso typ je in topics over bijvoorbeeld 'wat voor huisdier heb je?' niet je reactie in hoofdletters, dat doe je ook automatisch.


    AMEEEEEEEN!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen die drinken wilt moet nu z'n hand opsteken en daarna stil zijn want ik ga drinken halen.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*