• WHATTATATAJJAAA!


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik vind hem wel lekker :9~ Volgens mij had ik dat in dat topic ook gezegd, haha (krul)

    haha ik weet nooit wie wat zegt. Ik weet alleen dat in dat topic over mn mooiboy achterneef er heel veel waren die hem knap vonden (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    haha ik weet nooit wie wat zegt. Ik weet alleen dat in dat topic over mn mooiboy achterneef er heel veel waren die hem knap vonden (krul)


    Die met die neus? (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CRonaldo schreef:
    (...)
    haha ik weet nooit wie wat zegt. Ik weet alleen dat in dat topic over mn mooiboy achterneef er heel veel waren die hem knap vonden (krul)

    Daar was ik er ook een van hahahah. Die eerste foto.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja ik vind hem echt mooi!
    Geen idee waar het over gaat, maargoed XD
    & aaahw!

    Ik weet het (nerd) Oke heel moeilijk uit te leggen hahaha. Het gaat zeg maar over zijn ex die hem altijd onder de duim hield. En hij hield omin veel van haar dus hij deed maar gewoon wat ze zei. En toen dumpte ze hem zomaar voor een ander. En hij is best wel jaloers maar aan de ene kant ook wel blij dat hij van d'r af is. (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reassurance schreef:
    (...)
    Daar was ik er ook een van hahahah. Die eerste foto.

    hahaha oja. Jij mocht hem knap vinden van mij (nerd)

    @ Nancy
    ja die hahaha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik weet het (nerd) Oke heel moeilijk uit te leggen hahaha. Het gaat zeg maar over zijn ex die hem altijd onder de duim hield. En hij hield omin veel van haar dus hij deed maar gewoon wat ze zei. En toen dumpte ze hem zomaar voor een ander. En hij is best wel jaloers maar aan de ene kant ook wel blij dat hij van d'r af is. (nerd)

    Ok, lol dat klinkt bekend :')

    Nouja het is een mooi liedje :3 -gaat downloaden-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahaha oja. Jij mocht hem knap vinden van mij (nerd)

    @ Nancy
    ja die hahaha.

    Ohja want ik ging nog helemaal vragen of het mocht, hahaha (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ohja want ik ging nog helemaal vragen of het mocht, hahaha (nerd)


    Neem nog een blow, dan onthoud je meer. (krul)
    Zelfs ik wist dat nog.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ok, lol dat klinkt bekend :')

    Nouja het is een mooi liedje :3 -gaat downloaden-

    Ja dat wel, maar normaal gaan meiden daarover zingen weetjewel. En in het lied zingt hij ook over dat dat meisje beloofde dat ze hem altijd zou steunen en altijd bij hem zou blijven, en dat ze tegen hem loog en hem uiteindelijk voor schut zette enzo. Echt serieus, ik dacht echt meteen 'Vergeet dat meisje, kom maar naar mij :9~'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    (...)

    Neem nog een blow, dan onthoud je meer. (krul)
    Zelfs ik wist dat nog.(krul)

    Viel mijn reactie zo op? (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Neem nog een blow, dan onthoud je meer. (krul)
    Zelfs ik wist dat nog.(krul)

    slimmerd (nerd) Mijn geheugen is verneukt, ik weet de meeste dingen na 5 minuten al niet meer hahaha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja dat wel, maar normaal gaan meiden daarover zingen weetjewel. En in het lied zingt hij ook over dat dat meisje beloofde dat ze hem altijd zou steunen en altijd bij hem zou blijven, en dat ze tegen hem loog en hem uiteindelijk voor schut zette enzo. Echt serieus, ik dacht echt meteen 'Vergeet dat meisje, kom maar naar mij :9~'

    Ahw ik vind dat zielig he D:
    & hahahha :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Viel mijn reactie zo op? (nerd)

    ja haha de helft ofzo ging je quote'n (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oke, ik ga 2 uur Quizlettijd wel slapen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ahw ik vind dat zielig he D:
    & hahahha :3

    Als ik dat meisje zou kennen had ik d'r gewurgd. Zomaar mijn schatje pijn doen(cat) Dat mag niemand, zelfs ik niet :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3