• De stelling van vandaag luidt:
    Alto's zijn de nieuwe hippies

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Zo worden alto's al vaker genoemd, terwijl ze heel andere normen hebben. En in tegenstelling tot hippies protesteren ze niet, alto's praten erover onder elkaar.
    Dus oneens.

    Oneens.
    Nieuwe hippies? Alto's? Ze worden niet voor niets in twee verschillende 'hokjes' gestopt, want ze zijn anders.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Shade schreef:
    Oneens. Hippies schopten tegen het systeem aan en alto's hebben niets om tegen aan te schoppen. En het zijn sowieso twee verschillende subculturen.

    Niks bij te voegen.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Never.


    your eyes are like stars in the night.

    Opium schreef:
    Zo worden alto's al vaker genoemd, terwijl ze heel andere normen hebben. En in tegenstelling tot hippies protesteren ze niet, alto's praten erover onder elkaar.
    Dus oneens.

    oneens.


    A woman's best make up is her smile

    Shade schreef:
    Oneens. Hippies schopten tegen het systeem aan en alto's hebben niets om tegen aan te schoppen. En het zijn sowieso twee verschillende subculturen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik weet niet eens wat alto's zijn.


    Smiling but close to tears.

    Hoop het niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oneens alto's horen meer bij de alternatievelingen dan hippies vind ik


    Everyone Hase A Darkside

    Shade schreef:
    Oneens. Hippies schopten tegen het systeem aan en alto's hebben niets om tegen aan te schoppen. En het zijn sowieso twee verschillende subculturen.


    Keep on smiling

    Nee man, :S

    De hippies zijn het boegbeeld van een bepaalde periode in de geschiedenis en hebben heel wat teweeg gebracht! Dat kun je dus écht niet vergelijken, he :S

    Scum schreef:
    Oneens.
    Nieuwe hippies? Alto's? Ze worden niet voor niets in twee verschillende 'hokjes' gestopt, want ze zijn anders.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    What the heck? Oneens, denk ik maar (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.