• xD ik verveel me een beetje en ik heb zin om met iemand te praten (of vrienden te wordne blablabla ) over naruto ...het klinkt vaag zo....Nee prive!Xd....uhm uhm ...appelmoes en pindakaas! (Nee, ik kan niet de was doen dan ontploft de boel!) :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2010 - 1:14 ]


    hyper !! haay

    Wat is naruto?(nerd)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    huh?


    The way we live, is the way we die

    als je nie weet wrrm klik je dan ijgenlijk valt weinig te doen dan toch xD, en nee ik ga niet uitleggne want das een lang verhaal :D want als het aan mij ligt leg ik het gelijk goed uit xD en daar heb ik gene zin in >_>


    hyper !! haay

    TobiLover schreef:
    als je nie weet wrrm klik je dan ijgenlijk valt weinig te doen dan toch xD, en nee ik ga niet uitleggne want das een lang verhaal :D want als het aan mij ligt leg ik het gelijk goed uit xD en daar heb ik gene zin in >_>

    Sorry hoor D: Ik vroeg het gewoon. En sinds wanneer mag je hier niet meer op topic's klikken? :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    > Verplaatst naar Anime
    > Begin bericht aangepast ivm hoofdletters en bericht 'bliebliebl bye bye' verwijderd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 1:15 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja echt he.


    The way we live, is the way we die

    Uhm, ik wil wel praten over naruto, aangezien ik toch niks te doen heb xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Naruto is wel cool en ik wil er best over praten, maar het is niet mijn lievelingsanime :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er zijn best veel Naruto fans als je goed kijkt op deze site.
    Ik ben -nog- geen naruto fan. Moet het nog kijken.

    ik praat wel over naruto

    It freakin rocks <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 sep 2010 - 10:53 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    hahahahahha naruto is the best hij owned iedereen xD toch zijn er heel veel series leuk maar naruto is toch mijn favo xD


    Miracle!!

    xWahreLiebe schreef:
    Wat is naruto?(nerd)

    Naruto is een Japanse animeserie/manga. Het hoofdpersonage heet Naruto Uzumaki en het gaat over ninja's enzo ^^ Het is echt een super anime, met drama, veel comedy en actie.
    I Love it! =D

    gheheh
    ik leid aan narutoverslaafdheid
    xx


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    pass


    *insert philosophical cringe expression here*

    Uu~ Ik wil er wel over praten, alleen krijg je niet al te veel positiefs uit mij wat betreft latere delen van Shippuuden. C;
    En jij bent in Bunny's (loveless) verhaaltje!! 8D


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.