• Hallo!
    Iemand die wij kennen zit met een probleem, ze is namelijk verliefd op een leerkracht. En nou had ze dus deze brief getypt. Gestoord, of gestoord? Zeg maar =)

    Dag Jan Peeters

    Alles goed met jou? Hopelijk heb je al een goede vakantie gehad tot nu toe. Ik heb al veel aan jouw gedacht deze vakantie, daarom dat ik je deze brief schrijf. Er is iets waarmee ik al een tijdje rondloop en ik zou het dus graag aan jou willen bekennen, wie weet wat er dan allemaal tussen ons kan ontstaan. Hier komt het dus: Ik ben al 2 jaar smoorverliefd op jou. Ik durfde het niet te zeggen omdat je mijn leerkracht was, maar nu hebben we geen les meer van jou. Je weet maar nooit wat er nog allemaal kan gebeuren, denk je niet? Ik heb wel gehoord dat je een vriendin hebt maar dat hoeft niet meteen een probleem te zijn. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je me echt leert kennen, je meteen zal merken dat ik de ware voor jou ben. We hebben duidelijk een paar (veel dus) dingen gemeen, namelijk tennis. Ik tennis niet, maar overweeg het sterk om het wel te gaan doen. Daarbij willen we allebei altijd ons gelijk halen, hoe dan ook. We hebben ook allebei geen gevoel voor humor dus daar kunnen we elkaar ook goed in begrijpen. Al moet ik toegeven dat ik jouw grapjes in de les toch wel altijd leuk vond ;-) Ik heb echt heel sterk het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn, ik heb me nog nooit zo goed bij iemand gevoeld. De manier waarop je naar mij kijkt zegt al genoeg! Ik verwacht niet dat je meteen gaat antwoorden, maar je hoeft het niet te ontkennen. Iedereen heeft het al door, ik heb het eens nagevraagd. Zou het toch zijn dat je je vriendin niet wilt dumpen, dan zorg ik daar wel voor. Je vriendin zal zich nooit of te nimmer nog moeien. Je moet je geen zorgen maken over je carrière, want ik zal altijd heel discreet blijven. Al begrijp ik het natuurlijk ook wel dat je soms op school ook behoeftes hebt, maar daar heb ik ook al iets op bedacht: er zijn genoeg toiletten waar niemand ons kan storen, en dan kan ik al jouw behoeftes bevredigen! Mogen je ouders het eigenlijk al weten? Want anders heb je wel een probleem, ik heb het ze namelijk al verteld. Mijn ouders zijn ook al op de hoogte maar ze vinden het geen probleem omdat ze weten hoe intelligent je bent. Anne en Magda zijn er niet tevreden mee omdat ze jou maar een snul vinden en jou geen partij voor mij vinden. Ik kan beter krijgen vinden ze, maar dat is dus niet zo! Nog maar iets dat ze verkeerd hebben! Ik ben er zeker van dat we een fantastisch leven gaan hebben samen, en bij mij zal je nooit iets tekort komen – op elk gebied. Als je toch nog twijfels zou hebben mag je me altijd opbellen: 0498/123456. Maar uiteraard heb je geen twijfels meer! Dat zou nogal een toppunt zijn! Eerst al die geheime tekens naar mij, en dan zou het allemaal bedrog geweest zijn! Nee nee, zo ben jij helemaal niet! Ik weet hoe jij echt bent! Ik zou het ook geen probleem vinden om met jouw in één bed te slapen, want nu hangt mijn kamer ook al vol met foto’s van jouw, zelfs onder mijn kussen. Zo, ik denk dat ik wel duidelijk genoeg was, en heb verteld wat ik wou vertellen. Ik verwacht je binnenkort bij mij thuis! Mijn adres is Mechelsebrugweg 321, in Leeg dus.

    Dag Jan !
    Dikke kus van Esil


    p.s. We hebben nummers en adressen wel veranderd hoor =)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 14:50 ]


    Terug naar de veiligheid!

    Ook erg vriendelijk dat jullie dit op internet zetten!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ook erg vriendelijk dat jullie dit op internet zetten!
    Nou ja, ze hebben het toch eerst anoniem geplaatst? Niet hun schuld dat iemand dan de echte naam raad.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)Nou ja, ze hebben het toch eerst anoniem geplaatst? Niet hun schuld dat iemand dan de echte naam raad.

    Dan nog,i.p.v haar uit te lachen kunnen ze haar ook helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan nog,i.p.v haar uit te lachen kunnen ze haar ook helpen.


    Hoe zou jij zo'n iemand willen helpen?


    It's time to be happy again.

    een buis voor u valntyn sgatt(H)

    gstooord o.O

    Purity schreef:
    (...)

    Hoe zou jij zo'n iemand willen helpen?

    Praten,advies geven. Alles is beter dan dit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Praten,advies geven. Alles is beter dan dit.


    tsja, ik ben het wel een beetje met je eens, maar dat meisje dat deze brief heeft geschreven vind ik ook niet helemaal normaal. En ik zou echt niét weten wat voor advies je dan aan haar zou moeten geven.


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    (...)

    tsja, ik ben het wel een beetje met je eens, maar dat meisje dat deze brief heeft geschreven vind ik ook niet helemaal normaal. En ik zou echt niét weten wat voor advies je dan aan haar zou moeten geven.



    niet sturen ö
    nee egt, denkte da die leraar daar mee ga kunnen lachen? wat moet hy daarmee?
    ze zou hem beter mme rust laten en jah hem vergete? :S

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 11:37 ]

    niet echt slim! die leraar voelt ZEKER niet hetzelfde voor haar, dus maakt ze zichzelf waarschijnlijk onsterfelijk belachelijk!! zoek toch iemand meer ... bereikbaar!

    Wacht? Is dit echt? :'D Ik ging namelijk helemaal strijk toen ik dit las.

    "We hebben ook allebei geen gevoel voor humor dus daar kunnen we elkaar ook goed in begrijpen"

    x'DD Striiiike!

    Als je jezelf voor lul wilt zetten moet je hem vooral versturen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En nu nog op verzenden klikken:P

    Ik ging strijk :P


    Some angels have no wings.

    Dit is echt gestoord :p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    whahahahahaahha x')
    zieke obsessie? :8


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ben wel benieuwd naar de reactie van die leraar :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.