• Onze muren zijn heel dun, dus ik hoor alles wat ze doen.
    In mn badkamer kan het horen als de kinderen aan het spelen zijn. En mijn kamer is naast die van die ouders. Dus ik hoor opeens allemaal gekraak en mensen -kuch- 'praten' enzo. En dat al voor anderhalf uur. Toen kwam ik erachter dat ze seks hadden/hebben. Dude, ik ben hier helemaal gefreakt. Ik weet dat seks natuurlijk en blabla is. Maar op dit moment vind ik het gewoon vies -/-.
    En ik ga dus nu mijn iPod pakken zodat ik het niet hoef te horen, haha.
    Iemand hier ook ooit zulke ervaringen mee gehad? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hahaha. nee gelukkig niet. Ik zou meteen trauma 4 life hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha, omfg. Ik heb medelijden met je, dat lijkt me echt zo smerig om dat van je ouders te horen hé ;o Ik zou gewoon keihard muziek op hebben gezet, zodat ze merken dat ze te luid bezig zijn. Of gewoon schreeuwen dat ze zachter moeten doen. En nee, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. (:

    Toen ik bij mijn nicht sliep, hahaha. XD. Wij de radio steeds harder zetten.


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    wejo nee haha nog nooit zoiets meegemaakt, ieuw.


    The way we live, is the way we die

    Ik ben een keer de kamer binnengestormt, maar toen was ik 5.. Nog steeds erg trouwens (:


    It's time to be happy again.

    Tja...
    Ik hoor achteraf ook wel eens van mijn vriend z'n buren (die op kamers woont) dat ze last hebben van mij, zoiets heb je op dat moment gewoon niet door. Eigenlijk pas wanneer het verteld wordt.
    Dus ik zou zeggen; vertel ze morgen hoe gezellig het allemaal wel niet klonk. Dan zou het niet gauw weer gebeuren.


    Scream for mercy!

    Haha, ik ken het 'probleem' :'D. Toen mijn ouders op vakantie waren, waren mn broer, zijn vriendin en ik alleen in ons huis en toen sliepen zij in de kamer van mijn ouders.. En ik zat eerst beneden en toen hoorde ik allemaal gekraak -hun slaapkamer is boven de woonkamer- en de deur naar de trap stond open.. En toen hoorde ik haar ook allemaal kreunen etc. Ik schaamde me gewoon bijna en mijn broer deed daarna alsof er niets aan de hand was, toen ik snel -met mijn muziek op- naar boven liep om me om te kleden.. Ik moest namelijk weg, anders was ik wel beneden gebleven :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ja ik heb mijn zus het horen doen, en ik dacht dat ik dood ging xD

    dikke trauma xD


    I solemny swear i am up to no good

    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zet keihard de muziek aan, dan begrijpen ze de hint vast wel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het de over buren horen doen, ja de overburen. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen om zo keihard tekeer te gaan maar ik werd er niet zo heel vrolijk van je hoorde ALLES. Echt alles, jah dat was gezelliexD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oh ja, ken ik...
    Ik hoor het onze buren steeds doen, en ik zit dan nog een verdiep hoger dan waar hun slaapkamer is(N)


    And the wheels just keep on spinnin'

    Mij boeit het echt totaal niet. Maar heb het ook nooit gehoord van mijn ouders verder.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    o gatver.
    nee nog nooit


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Forlan schreef:
    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.


    My friends are my estate.