• Onze muren zijn heel dun, dus ik hoor alles wat ze doen.
    In mn badkamer kan het horen als de kinderen aan het spelen zijn. En mijn kamer is naast die van die ouders. Dus ik hoor opeens allemaal gekraak en mensen -kuch- 'praten' enzo. En dat al voor anderhalf uur. Toen kwam ik erachter dat ze seks hadden/hebben. Dude, ik ben hier helemaal gefreakt. Ik weet dat seks natuurlijk en blabla is. Maar op dit moment vind ik het gewoon vies -/-.
    En ik ga dus nu mijn iPod pakken zodat ik het niet hoef te horen, haha.
    Iemand hier ook ooit zulke ervaringen mee gehad? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn buren waren ook super erg:| Onze muren waren super dik en je kon de vrouw nog zo horen krijsen. leek wel of ze aan het bevallen was en dat elke avond.
    Trauma o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Een vriendin van mij betrapte haar broer een keer, haahha!


    Smiling but close to tears.

    Och, het valt mee. Ik ging een keer mijn zus haar kamer in zonder te kloppen, omdat mijn mp3 er lag. Dát was pas traumatisch O_O


    SLOAN.

    Haha.
    Toen ik bij een vriendin sliep waren haar ouders bezig.(:


    effort never betrays you

    Cuidador schreef:
    Och, het valt mee. Ik ging een keer mijn zus haar kamer in zonder te kloppen, omdat mijn mp3 er lag. Dát was pas traumatisch O_O


    Omg haha dat lijkt me pas erg voor je zus!


    Scream for mercy!

    Hihi dat heb ik een paar jaar geleden ook meegemaakt en ik heb er nog steeds een trauma van :'D
    Ik was toen zo bang dat ik het weer een keer zou horen dat ik niet meer boven durfde te slapen en 's nachts naar beneden ging om op de bank te gaan liggen haha. Gelukkig heb ik met mijn broer van slaapkamer gewisseld en slaap ik nu beneden :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 16:59 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn vader betrapte mij en mijn ex. ''KAN HET ZACHTER? ER SLAPEN OOK MENSEN IN DIT HUIS.'' :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    Mij boeit het echt totaal niet. Maar heb het ook nooit gehoord van mijn ouders verder.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    CRonaldo schreef:
    hahaha. nee gelukkig niet. Ik zou meteen trauma 4 life hebben.
    Ike ook!!


    When words fail music speaks

    Forlan schreef:
    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.


    None but ourselves can free our minds.

    JAAA gatverdamme.
    Ook al doe ik het zelf ook, van je ouders is altijd zooooo ranzig o_x
    Ik kan het ook altijd volgen. IEWL.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan het altijd duidelijk horen als de vriendin van mijn broertje mijn broertje aftrekt :s dat is ook echt smerig :s (w slapen beide op zolder) Om het niet t horen zet ik altijd keiharde metal op xD


    Love makes you feel perfect :D

    Hahahahaha (': gelukkig is dat mij nog nooit overkomen.

    XbrokenX schreef:
    Ik kan het altijd duidelijk horen als de vriendin van mijn broertje mijn broertje aftrekt :s dat is ook echt smerig :s (w slapen beide op zolder) Om het niet t horen zet ik altijd keiharde metal op xD

    Het lijkt me vet raar om dat van je broertje te horen ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    alleen het bed horen kraken.
    en 1 keer een condoom verpakking gevonden om ijn vaders nachtkastje(kunnen ze dat niet gewoon opruimen?)


    (Be)lieve in (you)rself