• Onze muren zijn heel dun, dus ik hoor alles wat ze doen.
    In mn badkamer kan het horen als de kinderen aan het spelen zijn. En mijn kamer is naast die van die ouders. Dus ik hoor opeens allemaal gekraak en mensen -kuch- 'praten' enzo. En dat al voor anderhalf uur. Toen kwam ik erachter dat ze seks hadden/hebben. Dude, ik ben hier helemaal gefreakt. Ik weet dat seks natuurlijk en blabla is. Maar op dit moment vind ik het gewoon vies -/-.
    En ik ga dus nu mijn iPod pakken zodat ik het niet hoef te horen, haha.
    Iemand hier ook ooit zulke ervaringen mee gehad? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Heb ik ook meegemaakt ja. Niet de fijnste ervaring in me leven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Forlan schreef:
    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    jaa, wij hebben ook dunne muren en ik hoorde het van me zus .
    ik kan alles horen ..
    al 3 keer mee gemaakt -walgt-


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb het ook meegemaakt. Dus ik snap je volledig.

    Overigens vond ik zoals mn ouders het noemen een 'massagestick' en een flesje massage papayo olie + durex ultra sense olie.

    Now thats shocking. T_T


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ja pas nog =-=..kwamen midden in de nacht thuis van onze vak,allemaal naar bed en ik lag wakker..hoor in mijn ouders kreunen =-= dan krijg je toch echt een kots gevoel hoor :O
    al helemaal als je weet dat je vader een half jaar geleden zomaar ineens wilt vertrekken


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    ahaha lol.

    M'n broertje claimt soms dat hij m'n ouders `het´ hoort doen, zelf nooit opgemerkt.

    Ik heb mijn broer ooit in mijn zus haar bed gehoord, moest ik zijn vriendin daarna vriendelijk hallo gaan zeggen, ik schaamde me dood.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik hoor ze zovaak, ik ben er al aan gewend. haha :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    gha , we waren n keer op vakantie toen k nog 9 was fzo
    en kmoest na de wc
    k moest dan voorbij de kamer van mn ouders terwijl de deur wagenwijd openstond
    en je kon al wel raden wat ik zag xP

    van myn ouders, jazeer (:
    myn ma kreunde té hard (x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik sliep eerst altijd naast mijn moeders kamer, maar nooit wat gehoord. Niet dat ik weet altans haha :'D Al ben ik wel een tijd geleden naar binnen gelopen toen mijn moeders 'vriend' op haar lag x'D Ik ben snel weer weggegaan hahaha.


    -

    Armin schreef:
    hahaha. nee gelukkig niet. Ik zou meteen trauma 4 life hebben.

    Yeah, ik hoorde het heel duidelijk op vakantie, in het huisje waar we zaten. Het was in de middag en ik zat op de bank daar en hoorde het superduidelijk o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb echt medelijden met je, hooren hoe je buren sex hebben, poor you.


    I'm your biggest night mare

    Jaa, van mijn ouders. Dat was echt kei irritant... Ik vind het op een of andere mannier vies dat ik het hoor. Toen ik een jaar terug Seksuele opvoeding krag zag ik bij iedere les een beeld van mijn ouders. Geloof me dat was echt vies!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[