• Onze muren zijn heel dun, dus ik hoor alles wat ze doen.
    In mn badkamer kan het horen als de kinderen aan het spelen zijn. En mijn kamer is naast die van die ouders. Dus ik hoor opeens allemaal gekraak en mensen -kuch- 'praten' enzo. En dat al voor anderhalf uur. Toen kwam ik erachter dat ze seks hadden/hebben. Dude, ik ben hier helemaal gefreakt. Ik weet dat seks natuurlijk en blabla is. Maar op dit moment vind ik het gewoon vies -/-.
    En ik ga dus nu mijn iPod pakken zodat ik het niet hoef te horen, haha.
    Iemand hier ook ooit zulke ervaringen mee gehad? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    BillSnoepje schreef:
    Jup, ik maak het regelmatig mee maar dan met mijn broer en zijn vriendje en ik zweer je ze houden zich voor niemand in!:S


    Aaw, je broertje en z'n vriend? Sorry, maar mag ik dat heel schattig vinden klinken?


    Scream for mercy!

    xKooks schreef:
    Dan zou ik liever even doof zijn! :X
    net zoals die reclame, geen idee van welk merk maar agh..


    hihi, stond ik daar met samengeperste lippen mijn lach inhoudend terwijl ik rood aanliepxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nee, maar mijn buren zijn ook aardig irritant. Ik woon naast een creche. Huilende kinderen, schreeuwende begeleiders. En ze gaan hèèl hard te trap op en af, en ze slaan de deuren hèèl hard dicht.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ieeeuww D:
    Ik zou echt een trauma hebben x'D


    Pop ate my heart.

    toen ik nog beneden sliep heb ik het de buren het wel es horen doen
    nu slaap ik boven en ik hoor niks x)
    alleen nu hoor ik dat tering orgol elke woensdag of donderdag (6)

    Thuis nog niet, vroeger wel eens in de caravan lagen ze het te doen terwijl ik nog wakker was :/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat iedereen wel zo'n ervaring heeft gehad? _O_

    Weetje, dat had ik laatst ook. Ik logeerde bij een vriend van me. En toen werden we beide wakker van de buren die aan het 'boinken' waren. Dus ij helemaal boos omdat we die volgende dag vroeg op moesten. Dus zo chaggie als we waren gingen we op hun deur kloppen tot ze stopte.


    All this dampness is damp.

    Forlan schreef:
    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.

    Ja man, toen ik klein was sliep ik is een keer bij mijn ouders op de kamer
    want ik was bang alleen in mijn bedje, omdat ik dacht dat er weerwolven zouden komen. Word ik midden in de nacht wakker en hoor ik zo'n gekreun en gezucht, ik dacht eerst dat er iemand aan het doodgaan was. En toen ik het doorhad ben ik met mijn gezicht naar de andere kant gaan liggen en heb ik dat deken over mijn hoofd getrokken. Ik heb dat 20 minuten lang moeten aanhoren.


    All was well.

    Bonken _O_
    'Kan het wat zachter, ik wil slaaaapen!'


    No growth of the heart is ever a waste

    nee gelukkig niet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    mijn vriendin die is 2 keer per ongeluk de kamer van haar ouders binnen gelopen terwijl ze sex hadden..
    en toen we een keer bij haar thuis waren lagen er HANDBOEIEN op de grond...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik denk dat ik dan als een gek zou gaan lachen.(krul)


    .

    Mijn kamer is naast de kamer van mijn ouders, dus slaap ik elke avond met mp3. ;D


    Magic never ends.

    ew.


    make cake, not war