• Vandaag wordt mijn pakket van Attitude Holland geleverd. Heel erg leuk en fijn, maar de uitkering van mijn vader is nog niet gestort en we staan op dit moment al in de min. Kortom: ik kan niet betalen. Mijn pa is naar dagbesteding, dus ik ben alleen thuis.
    Nu is mijn vraag;
    Zou ik een nieuwe afspraak met de postbode kunnen maken? Ik bedoel niet morgen, omdat ik niet weet wanneer die &^*%&%$$%$@$-uitkering komt. Tussen de 10e en de 15e, het verschilt per maand. Bij de bank ben ik al geweest, maar ik mocht geen geld mee omdat ze niet geloofden dat ik echt de dochter was. Die mensen heb ik toen keihard lopen uitschelden, ik had mijn ID mee, dusja.. |:
    Dan wou ik een afspraak voor maandag(ochtend) maken. Er staat niets op de website van TNT, zelfs geen telefoonnummer. Ze doen wel aan tweede leveringen. De dag erna, maar ja.. Daar heb ik dus nu niets aan door die verdomde uitkering --'
    Weet iemand hier toevallig of dat kan? Want anders doe ik het geluid van de voorbel uit en ga ik boven zitten. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Hmm, ik hoop dat de postbode geen ochtendhumeur heeft en dat hij naar mijn verhaal wil luisteren. Ik baal hier echt van en ik weet zeker dat ik me straks dood schaam. Rotuitkering ook altijd.. =|
    Ach, die postbode wil geld verdienen. Dat geld krijgt hij dan maandag, dus hij wil het vast wel proberen te regelen. Anders krijgt hij problemen en geen geld. Denk ik.
    Postbodes worden sowieso betaald voor hun aantal uren dat ze lopen, dus hij zal zich daar echt geen zorgen over maken. En hij zal het heus wel vaker meemaken, je hoeft je in ieder geval niet te schamen hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cuidador schreef:
    Ah, ehm. Volgens mij moet je dan het aanvragen of ze het voor je willen bewaren tot een bepaalde tijd. en dan houden ze het voor je achter.

    Tenminste ik ben postbode bij de TNT, en soms kom je wel van dat soort dingen tegen. Die blijven dan achter x3, en worden niet rondgebracht ;3


    Jij werkt er.. Oh, dat is handig :'D. Komen zulke dingen bij jullie wel eens voor? Want ik wil echt geen problemen voor de postbode veroorzaken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maar nu ben ik wel benieuwd, wat heb je gekocht dan? :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...) Postbodes worden sowieso betaald voor hun aantal uren dat ze lopen, dus hij zal zich daar echt geen zorgen over maken. En hij zal het heus wel vaker meemaken, je hoeft je in ieder geval niet te schamen hoor.


    Naja, kijk. We hebben dus iets besteld zonder dat we het geld hebben. Er stond op de website dat het 3-5 dagen duurde voor het geleverd word, en dan zouden we het geld wel hebben. Maar het is gisteren besteld en komt vandaag al aan, dus ik ben bang dat die postbode dat raar gaat vinden of zo.
    Naja, laten we hopen dat hij/zij geen ochtendhumeur heeft :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cadillac schreef:
    Maar nu ben ik wel benieuwd, wat heb je gekocht dan? :Y)


    Een t-shirt, een rokje, twee haarstrikjes en een armbandje :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cadillac schreef:
    (...)Wtf, moeten de postbodes 30 kilometer gaan fietsen met allemaal post? Of komen ze altijd met autotjes.


    Haha, nee dat hoeven we gelukkig niet. Meestal wordt de post gesorteerd, en dan worden de zakken naar een punt in die wijk gebracht ;3 -wat meestal in een achtertuin van iemand is -GROM-


    SLOAN.

    Geesz schreef:
    (...)

    Jij werkt er.. Oh, dat is handig :'D. Komen zulke dingen bij jullie wel eens voor? Want ik wil echt geen problemen voor de postbode veroorzaken.


    Nee hoor, volgens mij is dat geen probleem. Als iemand er zelf om vraagt om het later te bezorgen, dan zie ik geen probleem erin. ;3


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    (...)

    Haha, nee dat hoeven we gelukkig niet. Meestal wordt de post gesorteerd, en dan worden de zakken naar een punt in die wijk gebracht ;3 -wat meestal in een achtertuin van iemand is -GROM-
    Mijn moeder is ook postbode gweest en zij kon het altijd op halen bij ons TNT gebouw :Y)

    Wat lijkt postbode me trouwens een k#tbaan zeg. Vroeg opstaan, soms met regen of sneeuw. Tot in de middag lopen -mijn moeder dan-. Dat ga ik nooit van me leven doen. Ik ga wel in een winkel baan zoeken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cuidador schreef:
    (...)

    Nee hoor, volgens mij is dat geen probleem. Als iemand er zelf om vraagt om het later te bezorgen, dan zie ik geen probleem erin. ;3


    Gelukkig =3
    En anders geef ik gewoon de webwinkel de schuld, moeten ze er maar niet opzetten dat het 5 dagen duurt.. =S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cadillac schreef:
    (...)Mijn moeder is ook postbode gweest en zij kon het altijd op halen bij ons TNT gebouw :Y)

    Wat lijkt postbode me trouwens een k#tbaan zeg. Vroeg opstaan, soms met regen of sneeuw. Tot in de middag lopen -mijn moeder dan-. Dat ga ik nooit van me leven doen. Ik ga wel in een winkel baan zoeken.


    Fulltime postbode lijkt me stom, maar als extra baantje kan het geen kwaad hoor haha ;3. Zoals ik had vorige week maar 1 klein wijkje, en die week daarvoor had ik er bijvoorbeeld 2, Maar ik hoefde niet te sorteren. x3. Al zit er echt geen variatie in dat vak ><


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    (...)

    Fulltime postbode lijkt me stom, maar als extra baantje kan het geen kwaad hoor haha ;3. Zoals ik had vorige week maar 1 klein wijkje, en die week daarvoor had ik er bijvoorbeeld 2, Maar ik hoefde niet te sorteren. x3. Al zit er echt geen variatie in dat vak ><


    Het lijkt mij best zwaar om te doen, whaha :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weet je heel zeker dat het nu al komt? Bij mij zeiden ze precies hetzelfde binnen 3 tot 5 dagen en toen stuurde ze een mail dat het nu al werd gelevert en toen duurde het nog minstends 3 maand, zo gaat dat elke keer bij die stomme attitude

    Vitaly schreef:
    Weet je heel zeker dat het nu al komt? Bij mij zeiden ze precies hetzelfde binnen 3 tot 5 dagen en toen stuurde ze een mail dat het nu al werd gelevert en toen duurde het nog minstends 3 maand, zo gaat dat elke keer bij die stomme attitude


    Op de website van TNT post (dat volgen van je pakje), staat dat de chauffeur op dit moment onderweg is.. =|
    Dus ik denk dat het bij mij geen 3 maanden meer gaat duren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze zijn geweest :'D. Het is bij het postkantoor geleverd, dus zodra het geld is kan ik er heen. Die man had er begrip voor en was heel vriendelijk. Hij heeft het pakje zelfs even geopend om te kijken of ik wel de goede dingen had ontvangen. Echt superaardig! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet open doen, dan komen ze later terug. (krul)