• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nadineex schreef:
    ik vind het juist vroeg omdat je pas een half jaar met je vriend hebt


    Zo vroeg is dat niet hoor. Ik ken meiden die na een week of korter al seks hebben met hun vriend. Mijn vriend woont ver weg waardoor het langer duurde, maar anders hadden wij waarschijnlijk ook al vrij snel seks gehad. Dat is is gewoon natuurlijk. _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Fancy schreef:
    Moet nog gebeuren.

    Maar als je pijn hebt dan betekend dat dat je niet helemaal ontspannen of op je gemak bent. Als je, je ontspant dan voel je niets. -leest veel joepie-


    Oh, je voelt zeker wel wat hoor, haha!
    Maar het doet geen(/minder snel) pijn als je volledig ontspannen/op je gemak bent. Én met de juiste persoon natuurlijk. Dat scheelt ook nog eens heel veel in hoe je het beleefd.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zei vroeger altijd dat ik Bill ging ontmaagden. En dan was ik zelf 12 of zo. Hahah. -wou ik eventjes meedelen.-


    Some people make the world special just by being in it

    OKAYCACEFACE schreef:
    (...)
    Ja. Het was een grapje. Maar er zijn genoeg mensen die het doen om hun 13e.

    Klopt, en dat vind ik persoonlijk al triest zat.
    Met 13 ben je nog een kind.

    Jezus, ik ben bijna 17 en ik heb het nog nooit gedaan en ik begin me hier echt stom te voelen? =P

    Muslera schreef:
    Jezus, ik ben bijna 17 en ik heb het nog nooit gedaan en ik begin me hier echt stom te voelen? =P

    Noh, ik ben anders al 18 en nog steeds maagd x) Mwah, maakt me niet uit eigenlijk :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muslera schreef:
    (...)
    Klopt, en dat vind ik persoonlijk al triest zat.
    Met 13 ben je nog een kind.


    Ondanks dat ik het met je eens ben ga ik er toch gedeeltelijk tegen in. Was het vroeger anders niet normaal als je op je 13e al trouwde en niet veel later kinderen kreeg? Zodra jij je eerste menstruatie hebt gehad gaan je hormonen in werking en wordt je ook nieuwsgierig naar zulke dingen. Het is inderdaad triest als meisjes zo jong al bezig gaan soms, maar wel iets wat redelijk natuurlijk is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Meh schreef:
    (...)
    Noh, ik ben anders al 18 en nog steeds maagd x) Mwah, maakt me niet uit eigenlijk :'D

    Zou ook niks uit moeten maken. Ik heb wel al gewoon vriendjes gehad maar.. nja.. nee.. nog geen "echte" ontmaagding dus ='D Maar ik vind zelf 14 en 15 al heel erg jong dus misschien ben ik wel gewoon ouderwets ofzo =P

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ondanks dat ik het met je eens ben ga ik er toch gedeeltelijk tegen in. Was het vroeger anders niet normaal als je op je 13e al trouwde en niet veel later kinderen kreeg? Zodra jij je eerste menstruatie hebt gehad gaan je hormonen in werking en wordt je ook nieuwsgierig naar zulke dingen. Het is inderdaad triest als meisjes zo jong al bezig gaan soms, maar wel iets wat redelijk natuurlijk is.

    Dat klopt! Maar vaak werden die kinderen opgedrongen te trouwen.
    Lichamelijk ben je in staat kinderen te krijgen, maar mentaal absoluut niet.

    @Muslera haha dan ben ik ook ouderwets. Ik wacht wel tot ik een stuk ouder ben (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Muslera schreef:
    (...)
    Dat klopt! Maar vaak werden die kinderen opgedrongen te trouwen.
    Lichamelijk ben je in staat kinderen te krijgen, maar mentaal absoluut niet.


    In arme landen zie je het nog steeds en ook in sommige geloven. En opgedrongen of niet, wat ik op dit moment buiten deze discussie vind vallen, seks is seks. Het gaat mij er om dat het door natuur dus al op jonge leeftijd mogelijk is. Tot voor relatief kort is het zelfs normaal geweest. (Zo ver zijn we nog niet van die tijd af hoor als je het vergelijkt met hoe lang de menselijke geschiedenis al bestaat.)
    Het is dus ook niet meer dan natuurlijk dat meisjes op die leeftijd al nieuwsgierig worden naar seks. Of het uit gaan proberen.

    We leven nu alleen in een tijd waar we daar heel anders tegenover staan en snel geneigd zijn af te keuren. Zelf ben ik er ook geen groot voorstander, maar ik was er ook vroeg bij dus ik ga zeker niet hypocriet lopen roepen dat ik het zo afgrijselijk vind. Maar ik zal het ook zeker niet aanmoedigen.

    Maar nogmaals... het is wel een natuurlijk proces. Ieder voor zich, toch?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 19:18 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    In arme landen zie je het nog steeds en ook in sommige geloven. En opgedrongen of niet, wat ik op dit moment buiten deze discussie vind vallen, seks is seks. Het gaat mij er om dat het natuurlijk dus al op jonge leeftijd mogelijk is. Tot voor relatief kort is het zelfs normaal geweest. (Zo ver zijn we nog niet van die tijd af hoor als je het vergelijkt met hoe lang de menselijke geschiedenis al bestaat.)
    Het is dus ook niet meer dan natuurlijk dat meisjes op die leeftijd al nieuwsgierig worden naar seks. Of het uit gaan proberen.

    We leven nu alleen in een tijd waar we daar heel anders tegenover staan en snel geneigd zijn af te keuren. Zelf ben ik er ook geen groot voorstander, maar ik was er ook vroeg bij dus ik ga zeker niet hypocriet lopen roepen dat ik het zo afgrijselijk vind. Maar ik zal het ook zeker niet aanmoedigen.

    Maar nogmaals... het is wel een natuurlijk proces. Ieder voor zich, toch?

    Een natuurlijk proces én een individueel proces waarin iedereen zijn eigen tempo volgt. Ben ik het volledig mee eens.

    Moet nog gebeuren, lol, ik ben pas 14 xd en dan nog ~ eigenlijk zou ik het hier nog niet zetten, dat is mijn privacy :')

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 19:30 ]

    Muslera schreef:
    Jezus, ik ben bijna 17 en ik heb het nog nooit gedaan en ik begin me hier echt stom te voelen? =P


    Mijn broer wordt binnenkort 20 en die heeft zelfs nog nooit een vriendinnetje gehad, laat staan verliefd geweest -en dat weet ik omdat ik en mijn broer 2 handen op één buik zijn :) -

    OT: Toen ik ontmaagd werd, was ik bijna 8 maanden of 9 samen met mijn vriend, en het deed bij mij maar een secondje pijn, maar mijn vriend deed heel voorzichtig omdat hij me geen pijn wou doen en ik was ook volledig ontspannen (:

    Conflate schreef:
    Lol'd, ik ben nog niet ontmaagd. x'D