• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    maagd, ik ben er nog trots op ook..veel relaties gehad,maar liepen allemaal klote! dusjaa..dan heb je niet zo snel van..ooh laat ik door hem ontmaagd worden..
    Ik kijk altijd aan hoe een relatie tussen die persoon en mij gaat..en nog geen 1 is goed gegaan..dusjaa..begin ik ero ok niet aan met die persoon..

    en heb ik totaal geen spijt van..want als ik het wel met 1 van hun had gedaan de eerste keer..had ik wel spijt..want die gozers waren BLEEG om te vermoorden!

    laten we zeggen dat ik er niet veel meer van weet. -schaaaam-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 21:50 ]

    I'm a virgin!
    En dat zal ik altijd blijven! -Proud!-
    Jaja, want ik ben een september kindje, dus al heb ik al seks gehad, ik blijf maagd. (A)
    Nee nu serieus, ik ben dus maagd, op 2 manieren. Ook van sterrenbeeld.
    En als ik iedereen hier zo hoor van dat het pijn doet verheug ik me op mijn eerste keer.
    Nah, don't care, iedereen is anders.
    En anders rek ik vast op met me vibrator die ik niet heb! :'D
    Oké ik verveel me ja! En dan krijg je dit soort dingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Average schreef:
    laten we zeggen dat ik er niet veel meer van weet. -schaaaam-

    Iemand had hier wat gedronken? :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vandaag 2 jaar en 5 dagen geleden (5 dagen me jubileum gevierd, woehoe). Maar het deed geen pijn, en ik had ook geen bloed. Dus...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik doe aan bosjesseks! :Y)

    Even serieus, ik kwam een keer een jongen en een meisje tegen in de bosjes ergens langs een verlaten weg. Ik had echt zo iets van; 'ga een huis zoeken met een bed ofzo?'

    Maar goed, i'm a virgin.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik word echt bang hier XD Ik ben 14 jaartjes oud en ook maagd, ik heb er zelf persoonlijk ook niks mee om op je 14e al ontmaagd te zijn, dat vind ik meer zoiets voor als je ouder dan 16 bent ofzow.


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)

    bij mij deed het geen pijn, alleen wel bloed agh jah :P


    Some angels have no wings.

    Bij mij was het niet zo'n prettige ervaring met een nog minder prettige jongen, laat ik maar zeggen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:33 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het deed heel veel zeer, maar het was enorm speciaal :9~ Ik ga het echt nooit meer vergeten. Ik bloedde niet eens. Vond ik echt positief :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maagd zijn is populair. Elke popstar van deze tijd is maagd. Selena Gomez, Demi, Jonas Brothers, Justin Bieber.Maagd zijn is gewoon IN !!

    GigiGirl schreef:
    Maagd zijn is populair. Elke popstar van deze tijd is maagd. Selena Gomez, Demi, Jonas Brothers, Justin Bieber.Maagd zijn is gewoon IN !!


    Correctie, ze beweren maagd te zijn. You never know for sure. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Grappig, ik had juist heel veel pijn en geen bloed 8D
    Ik wou dat ik het terug kon draaien, ik heb spijt dat ik die jongen zoveel vertrouwde D:

    & ja, ik ben erg jong om ontmaagd te zijn,
    dat heb ik nu al vaak genoeg gehoord c:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 22:49 ]

    Ik ben nog maagd(cat)

    Het deed eerst best wel pijn, maar hij deed het wel voorzichtig (krul) En toen lag er wel bloed ineens.. -was doorgelekt op mijn matras zelf, echt nasty x'D


    -