• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Repent schreef:
    Het lijkt me echt 'nasty' om te bloeden terwijl je seks hebt- maar goed, laten we daar over zwijgen. ;3 Even on-topic: Ik word dit jaar zestien, ben maagd en er trots op. :9~

    Nou ik merkte het pas achteraf (krul)


    -

    Geen pijn, geen bloed, t ging allemaal prima, omdat me vriend me heel erg op me gemak heeft gesteld van te voren. Dat heeft geholpen.

    Dat is ondertussen al bijna een jaar geleden

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 23:15 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nope geen bloed, wel een beetje pijn, maar niet erg xP

    Goeie vraag, dat moet nog komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beelzebub schreef:
    Nope, geen pijn geen bloed. Ik had daarvoor namelijk al wel seks gehad alleen was ik nog niet ontmaagd.


    Je bent toch altijd ontmaagd bij seks ? :x


    -

    Gelukkig bloedde het niet.. Daar was ik wel een beetje bang voor >.< mja dan valt het ook zo op..xD Anyway het deed in het begin alleen een beetje pijn en later niet meer^^


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Noni schreef:
    (...)

    Je bent toch altijd ontmaagd bij seks ? :x


    seks is niet alleen het vrijen
    maar oraal en handwerk, om het maar even zo te noemen, is ook al seks


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Beelzebub schreef:
    Nope, geen pijn geen bloed. Ik had daarvoor namelijk al wel seks gehad alleen was ik nog niet ontmaagd.


    ???


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik een maand of 3 geleden en het deed facking pijn (ok, let niet op mijn woordkeus x]). En bloed inderdaad, ook een paar keer daarna nog. Maar al gauw wordt het steeds fijner.


    I clicked my heels and wished for you.

    Repent schreef:
    Het lijkt me echt 'nasty' om te bloeden terwijl je seks hebt- maar goed, laten we daar over zwijgen. ;3 Even on-topic: Ik word dit jaar zestien, ben maagd en er trots op. :9~

    Het moment is zo mooi; daar denk je ook echt niet over na hoor. Dat komt daarna pas en dan is het al gebeurd ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Muslera schreef:
    (...)
    Zou ook niks uit moeten maken. Ik heb wel al gewoon vriendjes gehad maar.. nja.. nee.. nog geen "echte" ontmaagding dus ='D Maar ik vind zelf 14 en 15 al heel erg jong dus misschien ben ik wel gewoon ouderwets ofzo =P

    Er staat geen leeftijd op seks. Ik was ook 15, maar ik voelde me heel goed met mijn vriendje, die overigens nog steeds m'n vriend is, en wanneer het goedvoelt, is het tijd :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Photograph schreef:
    (...)

    seks is niet alleen het vrijen
    maar oraal en handwerk, om het maar even zo te noemen, is ook al seks


    Ja okee, dat weet ik wel :p had even niet verder doorgedacht :x


    -

    Ben nog maagd :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Ik was 13.. wel bijna 14. En tja, geen pijn, ook geen bloed. xD


    Life is hard and then we die

    Noni schreef:
    (...)

    Je bent toch altijd ontmaagd bij seks ? :x

    En orale seks dan, of zo? :') Of telt dat ook als ontmaagden? (': idunno


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.