• Aaaw, zie hier.. de nieuwe slaapplek van mijn kat <3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:11 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Haha, dat is best wel lief :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn kat gaat, als ik tijdens het seizoen terug kom van volleybaltraining, in mijn tas liggen. En die stinkt helemaal naar het zweet, aangezien mijn knielappen en schoenen er bijna altijd inliggen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha dan kan je hem overal mee naartoe nemenxD wel leuke foto ;)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol, mijne ligt 's winters altijd in m'n knieholtes te slapen. En verder vind ik hem eigenlijk altijd wel overal in het huis terug. Die valt soms echt in slaap waar die zit. Vanochtend kon ik hem van het balkon afvissen waar die op een stoel lag te slapen, hij wil soms gewoon niet binnen slapen. :P

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, cutee :3


    Pop ate my heart.

    haha, hoe schattig :P


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ahw!
    Onze katten gaan ook altijd in tassen en dozen liggen. XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn kat slaapt altijd voor de koelkast. Vraag me niet waarom, want zijn eten staat gewoon in de kast :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn katten slapen altijd op/in tassen en in dozen. 8D
    Als ik er bij na denk slapen ze eigenlijk overal.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Schattig!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Cuteee<3


    Food.

    Mijn kitten is erger. Wij hebben een poppenhuis van ong 1 meter hoog die best groot is. En dan hebben we een mini deurtje in en daar kruip ze dan door de gang naar de eetkamer. In de eetkamer heeft ze alle stoelen,lampen, service naar de hoek geschoven en dan gaat ze daar in het midden liggen slapen in het poppenhuis x3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    Mijn kitten is erger. Wij hebben een poppenhuis van ong 1 meter hoog die best groot is. En dan hebben we een mini deurtje in en daar kruip ze dan door de gang naar de eetkamer. In de eetkamer heeft ze alle stoelen,lampen, service naar de hoek geschoven en dan gaat ze daar in het midden liggen slapen in het poppenhuis x3


    Ja, nu je het zegt, weet ik ook nog iets xD
    Ik heb zegmaar zo'n mand met knuffelpoezen bovenop mn kast staan
    Gaat ze daartussen liggen hahahaha (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.