• Haajj

    dit is een topic over het flauwvallen tijdens concerten van TH

    Sorry als het jou al is overkomen (het is echt niets persoonlijks) maar ik vind het echt belachelijk dat sommige meisjes flauwvallen als ze TH te zien krijgen.

    Ik snap ook wel dat je kan flauwvallen door de drukte en de vermoeidheid enzo maar ik bedoel hier echt letterlijk flauwvallen bij het zien van TH
    Vooral omdat je dan nog eens een heel deel van het concert mist!

    Het is toch ook niet fijn als je het hele concert DAARVOOR mist?

    Hm naja, meestal word de druk hen dan te veel. Daar kun je meestal niets aan doen. En geloof me, flauwvallen is écht kút >,<


    Life is hard and then we die

    Nou meestal komt het door de warmte en de spanningen waar ze al die uren op heb lopen wachten. Ik zelf heb daar geen last van 13 naar 14 juni heb ik fukking lang lopen wachten op een goed plekje ( uiteindelijk vooraan) en het enige wat ik kon doen was janken xd. leek wel een klein kut kind xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik vind da nie dom daar kunt ge niks aan doen da je flauw valt... Dan kun je gewoon niet tegen de druk en je kan het niet voorspellen als je flauw ga valle..

    Meer dan 50% van de meiden (en heel soms jongens) die zeggen dat ze flauwvallen neem ik met een korreltje zout.
    Bovendien is het altijd enorm warm, wat leid tot flauwvallen, inderdaad.


    -

    Ja de warmte en de spanning zijn de grootste dingen van het flauwvallen 1 tip goed drinken !!!
    ik had het mazzel dat ik vooraan stond en gewoon een die mannetjes drinken kon vragen heb een flesje cola gehad xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jaaaaaaaaaahaaaaaallo
    daaar kunnen ze toch ook niets aan doen :')


    I recycle my thoughts.

    Ja de warmte en de spanning zijn de grootste dingen van het flauwvallen 1 tip goed drinken !!!
    ik had het mazzel dat ik vooraan stond en gewoon een die mannetjes drinken kon vragen heb een flesje cola gehad xD


    Maar als je veel drinkt, heb je dan geen probleem als je naar de wc moet en je staat daar vanvoor?!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Maar als je veel drinkt, heb je dan geen probleem als je naar de wc moet en je staat daar vanvoor?!:D


    Tja dat is dan maar ophouden! maar ik was voor dat de hekken gingen nog naar de plee gegaan dus had er geen last van. maar ik kan mij pis goed ophouden dus ik had er geen last van en anders heb ik alles wel uitgejankt xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    Tja dat is dan maar ophouden! maar ik was voor dat de hekken gingen nog naar de plee gegaan dus had er geen last van. maar ik kan mij pis goed ophouden dus ik had er geen last van en anders heb ik alles wel uitgejankt xD


    HahahaxD
    Ik heb het probleem dat iemand over een wc begint of ik er zelf aan denk, ik al moet gaan-_-'


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik begrijp het van sommige fans die flauwvallen volkomen. Je zit vaak heel lang te wachten, wordt fijngeperst door iedereen, en het enige wat je wil is je favoriete band zien. Het heeft niet meteen met hysterie te maken.


    blame the bully.

    Sorry maar je kan er niks aan doen dat je flauwvalt he. Soms komt het omdat de druk mensen te veel word. Je hebt het niet in de hand of je flauwvalt of niet. Maar veel mensen hebben dagen van te voor gewacht daar en dan hebben ze honger ofzo. En dan is het heet en staat iedereen tegen je te drukken dan vallen ze flauw. n_n


    I do not hook up.

    ik ben nog NOOIT in mn hele leventje flauw gevallen, maar wat kunnen hun daar nu aandoen?
    ik begrijp hen --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oké nu ga ik even zeiken xD


    Als mensen niet tegen DRUK/GESCHREEUW/GESTRESS/KINDERCRECHÉ [tokiohotel-concert] Kunnen dan kunnen ze beter thuis blijven. Want zo zijn ze alleen maar anderen tot last die door hun moeilijk gedoe een concert half of misschien wel helemaal moeten missen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oké nu ga ik even zeiken xD


    Als mensen niet tegen DRUK/GESCHREEUW/GESTRESS/KINDERCRECHÉ [tokiohotel-concert] Kunnen dan kunnen ze beter thuis blijven. Want zo zijn ze alleen maar anderen tot last die door hun moeilijk gedoe een concert half of misschien wel helemaal moeten missen.

    Ik kan best van die mensen begrijpen dat die een keertje flauwvallen het wel voor TH over hebben. Ik bedoel, dat is hun eigen beslissing.


    blame the bully.

    (...)
    Ik kan best van die mensen begrijpen dat die een keertje flauwvallen het wel voor TH over hebben. Ik bedoel, dat is hun eigen beslissing.
    Ik niet.. Mensen lopen half dood te gaan in mijn armen. En daar betaal ik godverdomme 45 euro voor.. Om mensen te verslepen naar de EHBO.. No thanks.


    Wie du mir, so ich dir.