• Waarschijnlijk, en nog niet meteen. Maar het is hier thuis al overleg wat voor hond het gaat worden. En mijn oog is gevallen op de IJslandse hond. Hoe kun je daar nu nee tegen zeggen? (: En het is een goede hond, een herder, geen nadelen bekend, actief, etc. (:

    Hoe schattig =3
    ieeh (:
    ('l)

    Wat voor hond zouden jullie nemen moesten jullie kunnen kiezen? (: Of wat voor hond hebben jullie?

    Of ik wou ook zo'n puli om heel apart te doen, wie heeft er nu een hond met dreadlocks lijkend op een zwabber?! :')
    PULI :')

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:35 ]


    Get outta my head!

    Wat een toetieeee <3
    Ik heb ook een hond, maar dat is gewoon een vuilnisbakkie van de boerderij haha ;3


    SLOAN.

    Wat schattig! Wij kunnen geen hond nemen want dan zou die de hele tijd alleen zijn. Maar als het wel zou kunnen zou ik een rottweiler willen.(:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik zou ook zo'n Ijslandse hond nemen! (nu ter plaatse beslist hoor!)
    Ghaha, ik heb eigenlijk altijd een duitse herder willen hebben, maar geen gewone, een zwarte!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik zou een Border Collie nemen (: Misschien neem ik die later wel, als ik op mezelf woon ^^

    Klik.

    Zo een, voor degenen die het niet weten ^^

    Maar die IJslandse hond is ook wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:39 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    What a cutie. <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Aww, schattig :3
    We hebben een boerboel, en dat is ook een van mijn favoriete rassen c: Maar husky's zijn ook nice.

    En een vriend heeft volgens mij zo iets als een puli en die heet ook Zwabber hahaha

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:39 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Die honden zijn echt super schattig :3

    Wat lief.
    Ik heb twee Nova scotia duck tolling retriever

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aaah <3
    Die onderste :9~


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Exercitus schreef:
    Wat lief.
    Ik heb twee Nova scotia duck tolling retriever

    Ik geraak die site niet op...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Aaaawh, wat een schatje. Die is echt schattig. En eh, ik heb al 2 honden en die vind ik al heel lief. Dus ik ben tevreden. (:

    Forlan schreef:
    Aww, schattig :3
    We hebben een boerboel, en dat is ook een van mijn favoriete rassen c: Maar husky's zijn ook nice.

    En een vriend heeft volgens mij zo iets als een puli en die heet ook Zwabber hahaha
    Haha ja, je hebt ook zo'n grotere versie. Maar zo'n puli moet handig zijn, die vereisen niets van uiterlijke verzorging :')

    En ja, ik was ook altijd fan van husky's! ;D


    Get outta my head!

    Terveurense herders zijn ook heel erg mooi. (Ik weet niet of ik het goed heb geschreven) (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Die hondjes zijn inderdaad erg actief :'D In ieder geval het hondje dat ik ken.
    Wij hebben een zwarte Schotse Herder _O_ Zo een


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind een husky echt supermooi, maar die zijn nogal groot ... We hebben thuis zelf een jack russell (hoe schrijf je dat eigelijk?). Die hond van jou is écht zooo schattig!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]