• Annik en Manon trekken altijd met elkaar op en laten mij er meestal buiten staan. Ze doen echt wel aardig hoor, maar als er iets met z'n tweeën moet worden gedaan gaan zij steeds samen en sta ik alleen.
    Annik pikt Manon van mij af. Eerst was Manon echt goede vriendinnen met mij, maar nu haalt Annik haar steeds van mij weg en sta ik wéér alleen.
    Manon zelf doet ook niet meer zo aardig. Ze zegt de hele tijd dat ik niks kan, zei vandaag zelfs dat mijn moeder dik was en dat ze nodig moest afvallen (wtf?) en zegt de hele tijd dat mijn kleren lelijk zijn enzo.
    Als ik dan iets terug zeg, zoals 'jij bent echt lullig, weet je.', antwoordt ze met 'sorry als ik je heb gekwetst.'
    Een uurtje later begint alles dan weer vrolijk overnieuw.

    Wat moet ik doen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Andere vrienden zoeken. Zij zijn het niet waard, en hoogstwaarschijnlijk praten ze ook nog over je achter je rug om.


    ars moriendi

    Misschien een stom idee,maar zegt het tegen hun i.p.v. ons. Ik denk dat je daar mee aan heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DIRK schreef:
    Andere vrienden zoeken. Zij zijn het niet waard, en hoogstwaarschijnlijk praten ze ook nog over je achter je rug om.

    Dat is het juist: er zitten niet echt aardige andere kinderen in mijn klas. Ze zijn allemaal mijn type niet.
    Volgend jaar zit ik alleen nog Annik in de klas, we gaan namelijk naar een ander niveau, eentje hoger. Dan zit ik met heel wat andere kinderen in de klas, maar ik zie Annik er al voor aan dat ze daar ook mijn nieuwe vriendinnen gaat afpikken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Dat is het juist: er zitten niet echt aardige andere kinderen in mijn klas. Ze zijn allemaal mijn type niet.
    Volgend jaar zit ik alleen nog Annik in de klas, we gaan namelijk naar een ander niveau, eentje hoger. Dan zit ik met heel wat andere kinderen in de klas, maar ik zie Annik er al voor aan dat ze daar ook mijn nieuwe vriendinnen gaat afpikken.


    Alleen zijn is ook niet zo erg als het lijkt :3


    SLOAN.

    Serieus, ik heb precies hetzelfde.

    Ik zou ze gewoon laten vallen..
    Succes ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga gewoon gezellig met iedereen om. Ik blijf nooit bij een persoon plakken.
    En bij opdrachten zijn er altijd wel mensen om met samen te werken.
    Boeiend, ik ga volgend jaar toch van school. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Laten vallen, ik had precies hetzelfde


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wie zegt dat je je vrienden binnen in je klas moeten zijn? (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 10:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inderdaad laten vallen. Als ze zo tegen je doen, zijn ze geen echte vriendinnen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik denk dat het het handigste is om ze gewoon te laten vallen, en nieuwe vrindinnen te zoeken. Als dat niet op school lukt, dan misschien bij je sportclub oid?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Die pikt die van die en deze wordt ongesteld, en dat verklaart dit gedrag ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)