• Ja je leest het goed ik heb mijn vingers aan alkaar gelijmd. Want ik moest het oortje van mijn mp3 speler plakken. xD Echt heel dom duss...
    Hebben jullei wel eens van die domme acties??


    When words fail music speaks

    Lol, dat is niet zo handig.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Já, zo vaak.
    Het is al weer een paar jaar geleden maar ik had een ijsklontje vast aan mn lip -vraag niet hoe ik dat heb gedaan, daar ben ik namelijk zelf ook nog niet uit.- En toen trok ik hem eraf, met me halve lip nog aan dat ijsklontje. Pas later bedacht ik me dat ik hem er ook af had gekregen met warm water ;l.

    Euh, hier is een héle domme;
    Ik zat bij godsdienst naast mijn crush.
    En toen haalde hij zo een Jellbreaker ofzo uit zijn tas en stopte die in zijn mond.
    Ik wist niet dat het een Jellbreaker heette, dus ik riep keihard: 'Ik wil ook zo een bal in mijn mond!' En toen lach de hele klas plat. Behalve ik, want ik snapte niet wat ik nu weer had gezegd (nerd)


    you're my favourite part of the day ~

    Die zijn onderhand niet meer te tellen. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Slimmm 8]


    Pop ate my heart.

    hahah, soms wel ja! xd
    hopelijk krijg je ze nog van elkaar! (:


    And I will NEVER forget what Selena said from the beginning, “I like to play with boys’ minds.” DONE.

    Niet slim, haha.

    Ja, als ik weet dat mijn moeder eraan komt dat ik dan alsnog schrik als ze achter me staat. Ik schrik van alles (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Lekker slim (: Ik struikel over eigenlijk alles en loop - als ik slaapdronken ben - tegen muren enzo aan. Maar dat is normaal voor me.

    slim :Y)
    ik heb een keer in mn duim geniet xD

    Dat is echt zó iets voor jou. Hahaha, denk maar niet dat ik je kom helpen. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er wel meer.
    Maar mama had dat ook eens en we kregen dat maar niet van elkaar en ze heeft er een hele dag mee gezeten en uiteindelijk heb ik dan 's avonds met een schaar tussen haar vingers liggen porren en geraakte ze los. :Y)

    slim :Y)
    Ach bij mij gebeurd dat ook zo vaak ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hahaha xD

    Geen idee of ik ook zoiets gedaan zou kunnen hebben. Zal vast wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik probeer altijd mijn vingers aan elkaar te lijmen, maar het lukt nooit. -cry-


    Smiling but close to tears.

    Heb ik ook weleens gehadxD Heb daarna veeel moeite moeten doen om de restjes eraf te krijgen:|


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake