• Deze story is gebaseerd op de Amerikaanse serie: Pretty Little Liars..

    Five friends
    One dies
    Four left
    More secrets..


    Age: 16+
    Bassed on: Pretty Little Liars
    Theme Song: Secret

    Klik hier!

    Ik heb nodig:

    Vriendin 1 JessATTACK
    Vriendin 2 RememberXme
    Vriendin 3 SergioRamos
    Vriendin 4 xLiesjjex
    Dead friend 5 iGoogle


    Bitch 1 RetteMichXX
    Bitch 2 xUntamed
    Bitch 3 jannekej

    Ik heb genoeg mensen, ik ga zo snel mogelijk beginnen!!

    Thank you (flower)

    Ik meld als de eerste er staat!!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 16:03 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik wil wel de dooie zijn

    Naam: *geen japanse namen, geen nederlandse namen, geen bekende namen graag* Demy Crystall Jemiria
    Leeftijd: 16 *niet invullen*
    Karakter: Is lief tegen degene die lief tegen haar doen.Grappig, is niet dom maar ook niet weer zo heel slim en geheimen kan je bi haar kwijt
    Foto: Jij hebt mijn foto denk ik al eentje van mezelf i think *geen hele bekende, geen popje, geen goth, geen japanse ofzo, geen scene. Mag ook van jezelf!*
    Extra: Heeft in het ziekenhuis gelgen voor blinde darm en praat niet zoveel met haar familie *verleden, familie*


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Naam: Jess-Lin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Donkerblond haar. Bruine ogen, bleek, niet echt volle lippen, lief, aardig voor vriendinnen, beschermt heel veel, kan heel goed geheimen bewaren behalve als die van derzelf zijn
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=176440
    Extra: heel zwaar verleden, niet echt veel contact meer met der familie


    everyday is a step higher to the end of the world.

    JessATTACK schreef:
    Naam: Jess-Lin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Donkerblond haar. Bruine ogen, bleek, niet echt volle lippen, lief, aardig voor vriendinnen, beschermt heel veel, kan heel goed geheimen bewaren behalve als die van derzelf zijn
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=176440
    Extra: heel zwaar verleden, niet echt veel contact meer met der familie


    Thank you sweety <3

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    3 Rollen helemaal free dudettes (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam: Patricia Etoile Konrad.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Foto:Klik.
    Extra: Wegens een grote familie ruzie praat ze alleen nog maar met haar moeder en broertje.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam: lekker mijn eigen naam (A) Elise
    Leeftijd: 16
    Karakter: Aardig en lief. Maar ook wel een beetje bescheiden, tenzij ze bij haar vriendinnen is, dan kan ze helemaal los gaan en zichzelf zijn
    Foto:


    Extra: Niet zo heel veel vrienden, maar de vrienden die er zijn, zijn ook wel echt belangrijk. (ik weet het niet :P)


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    SergioRamos schreef:
    Naam: Patricia Etoile Konrad.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Foto:Klik.
    Extra: Wegens een grote familie ruzie praat ze alleen nog maar met haar moeder en broertje.



    Supeeeer you got the part <3

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    xLiesjjex schreef:
    Naam: Elise
    Leeftijd: 16
    Karakter: Aardig en lief. Maar ook wel een beetje bescheiden, tenzij ze bij haar vriendinnen is, dan kan ze helemaal los gaan en zichzelf zijn
    Foto: http://94.100.125.30/1022050001-1022100000/1022084801-1022084900/1022084825_5_2tGS_1.jpeg
    Extra: Niet zo heel veel vrienden, maar de vrienden die er zijn, zijn ook wel echt belangrijk.)


    You got the part sweety (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)


    Supeeeer you got the part <3

    (flower)[/quote
    Dankje!!^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oke nu nog de dead friend evil laugh xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Oke nu nog de dead friend evil laugh xD

    Ik wil eigenlijk best the dead friend zijn (A)
    En thankss :D
    Love You(K)


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Dead friend anyone??

    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    twee rollen erbij ;)

    Ik heb nu nog drie mensen nodig <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oh yes i love that book!
    rol;The dead girl
    Naam: Olivia McClauty
    Leeftijd: 16
    Karakter: Olivia kan een beetje bitchy uit de hoek komen maar is eigenlijk best aardig. Ze houd ervan in de spotlight te staan.
    Ze is niet op haar mondje gevallen en durft te zeggen wat zij ervan vind. Ze kan niet vaak haar mondje houden. Olivia draagt het liefst dure kleding en wil voor geen meter gespot worden in een shirtje van een of ander rot merk.
    Op school kan ze soms nogal slim overkomen. Maar dan probeert ze dat weer weg te werken met een dom antwoord
    Foto: klik
    Extra:- Nee daar ben ik altijd slecht in sorry
    uitgebreider? zeg het maar!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 20:59 ]

    Ik had wat ingewvuld voor de dode xD
    staat helmaal als 1e reactie op tpoic i think


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †