• De stelling van vandaag luidt:
    Het onderwijs wordt steeds slechter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Op mijn school vind ik dat alles goed gaat, behalve het kleine budget, maar dat lossen we ook we op.
    Ik weet niet hoe het op andere scholen gaat, dus ik kan er niet echt iets over zeggen.


    Your call, Detective Shinypants.

    jep niet alleen zijn meeste leerkrachten niet goed genoeg voorbereid wegens te weinig ervaring ofzo maar ook geven sommige niet het nodige respect dat leerlingen verdienen


    ~Days come and go dreams are forever

    Ik zou het niet weten.


    Keep on smiling

    Ik zit nu op het Gymnasium, waar ik goed onderwijs krijg. Ik krijg vaak extra informatie en genoeg opdrachten buiten de les. Maar dat kan ook aan mijn school liggen, natuurlijk.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Het kan altijd beter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ibi schreef:
    Geen idee, mijn school is nog lang niet afgelopen. Ik kan er nog niks over zeggen.


    effort never betrays you

    Eeh nee? Weet je hoe veel meer we nu moeten leren dan vroeger. Maar aan de andere kant is dát misschien wel slechter.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eef95 schreef:
    Ik vind dat het te veel draait om presteren en te weinig om interessens.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hangt van elke school af, maar als ik over mijn school moest zeggen: oneens. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    geen idee maar ik denk het wel


    Friends For Live

    rubberducky schreef:
    geen idee maar ik denk het wel
    me 2


    you were born original don't die as a copy

    Euh, oneens?
    Het ligt er natuurlijk aan op hoeveel tijd dat je het bekijkt. Bekijk je het op 50 jaar, dan kun je met zekerheid zeggen dat het onderwijs beter is geworden, maar misschien tegenover 5 jaar geleden is het slechter geworden.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ehm.... i don't know.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet op wat voor manier, dus nee?
    Maar als het om pesten en zo gaat, dan wel.


    Destroy what destroys you.