• De stelling van vandaag luidt:
    Het onderwijs wordt steeds slechter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Muslera schreef:
    Kan ik niks over zeggen, want daar ken ik de cijfers niet van.


    Play The Best Memories.

    Daar ben ik het mee eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    eens

    Wij doen helemaal niks! op school


    the world is filled with people that we dont understand

    Bij mij op school niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens.
    De enige vakken die ik nog nuttig vind zijn de talen. De rest heb ik echt niet meer nodig later.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja best wel. Bij ons komt het vooral door leraren tekort. Ik ben bijvoorbeeld slecht in natuurkunde en dat ligt niet alleen aan mij ;p want in de derde was mijn leraar na twee weken al ziek en kwam niet meer terug toen heeft uiteindelijk een leraar van scheikunde het maar overgenomen en mochten we alles in een rap tempo doornemen. nou ik snapte er geen bal meer van en heb het vak laten vallen (a)


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Eens.
    Er wordt te veel gekeken naar het presteren. Er gaan tegenwoordig heel veel leerlingen naar het vmbo, terwijl ze havo kunnen. Dat komt gewoon omdat de school het risico niet wil nemen dat een leerling niet slaag met het examen of blijft zitten. Dat vind ik heel slecht. En ik weet zeker dat dit niet alleen bij mij op school zo is, maar dat er meerdere scholen zijn die dat hebben (in Nederland althans, van Belgie weet ik het niet.)
    Verder zijn er ook heel veel slechte leraren. Bij ons op school kijken ze in het begin hoe de leraar het doet en daarna wordt er niet meer naar gekeken. Daardoor komen er veel slechte leraren zonder dat die ontslagen worden. Verder wordt er veel te snel gezegd dat een docent niet goed les geeft, omdat de leerlingen niet opletten en niet luisteren en het dus aan de leerlingen ligt. Dat is namelijk zeker niet altijd het geval.
    Verder vind ik het natuurlijk wel goed:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Bij ons op school niet. Hier wordt nog altijd op hetzelfde niveau en even streng lesgegeven als toen de school pas bestond (jaren 50) en de leerkrachten nonnen waren.

    Maar zoals Meh zegt: het kan altijd beter.


    Only losers can act the way you do

    Klopt


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Ja zeker. Er zijn serieus leraren op de basisschool die niet weten hoe een staartdeling werkt. Sterker nog - ze hebben het staartdelingsysteem afgeschaft en het goksysteem toegepast. Veel jongeren weten dus niet eens meer wat een staartdeling is. Dieptriest.


    x

    School is heel lang vooruit gegaan, maar nu gaat het wel achteruit ja.


    Your make-up is terrible