• Héé [:
    Ik heb een vraagje.
    Inplaats van een bruinere foundation gebruik ik altijd een witte foundation zodat mijn huid wat bleker lijkt want dat vind ik mooi =3 Maar daaronder doe ik altijd nog wel een wat bruinere créme anders gaat het zo vlekken. Maar nog steeds als ik dat op doe, lijkt het paar minuten later net alsof ik allemaal losse felletjes op mijn voorhoofd heb door dat foundation. Alsof dat spul is opgedroogd ofzo.

    Hebben jullie dat ook wel eens met foundation of gezichtspoeder?
    Wat moet je er aan doen om dat te voorkomen?

    x.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 11:40 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Jaa, dat heb ik ook, mijn huid droogt er precies door uit.
    Dan doe ik eerst een dagcrème op, die ik goed inwrijf en dan de foundation erover..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eerst een dagcreme of make/up basis, zorg dat je huid goed schoon is, anders moet je en scrub kopen en drie keer per week goed je gezicht scrubben zodat die velletjes er niet meer zitten.


    Your make-up is terrible

    Tranquillity schreef:
    Jaa, dat heb ik ook, mijn huid droogt er precies door uit.
    Dan doe ik eerst een dagcrème op, die ik goed inwrijf en dan de foundation erover..


    Bedoel je dan bijv. gewoon zo'n creme als Nivea ofzo?


    Sometimes it's best not to care.

    Ik gebruik geen foundation, omdat ik toch al voor een Nederlander een best donkere huid heb, en ik het rotzooi vind. Dus nee, ik kan je niet helpen, sorry. :3


    live the life you love

    Tranquillity schreef:
    Jaa, dat heb ik ook, mijn huid droogt er precies door uit.
    Dan doe ik eerst een dagcrème op, die ik goed inwrijf en dan de foundation erover..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat voor een dagcréme?


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    Wat voor een dagcréme?


    Je moet eerst kijken naar je huidtype, is hij snel droog? Dan moet je een vochtinbrengende creme hebben. Heb je last van een vette huid, kan je het beste een speciale voor tieners kopen. Je kan ook last van allebei hebben, dan moet je een creme hebben voor alle huidtypes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet eerst kijken naar je huidtype, is hij snel droog? Dan moet je een vochtinbrengende creme hebben. Heb je last van een vette huid, kan je het beste een speciale voor tieners kopen. Je kan ook last van allebei hebben, dan moet je een creme hebben voor alle huidtypes.

    Mijn huid is blijkbaar snel droog. Is nivea daar ook goed voor ofz? Want ik heb nu niet anders xd


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Mijn huid is blijkbaar snel droog. Is nivea daar ook goed voor ofz? Want ik heb nu niet anders xd


    Natuurlijk, alles is beter dan niets.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, alles is beter dan niets.

    Okay, thankyou =3


    Sometimes it's best not to care.