• "normaal zou een belg een andere woord keuze hebben.. ;D hoe komt het dat jij vrijwel 100 % nederlandsch praat ;D??" Dat zei iemand van Nederland dus tegen mij. En mijn beste vriendin heeft me ook al gezegd dat ik precies een Nederlander ben als ik typ. En dat heb ik nog vaker gehoord.
    Echt, ik praat té veel met nederlanders. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:36 ]


    Some people make the world special just by being in it

    haha, waarschijnlijk komt dat door Quizlet O_O


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    hahaha, is dat erg dan? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Is dat een goedteken?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Dat krijg je als je op quizlet zit die vol zit met de Nederlanders :9~
    Zelf ben ik belg hoor :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Poseidon schreef:
    hahaha, is dat erg dan? (':

    Nee hoor. Het valt me gewoon op dat het steeds tegen me wordt gezegd. Terwijl het mijzelf niet opvalt.


    Some people make the world special just by being in it

    Bij mij denken ze ook wel eens vaker dat ik Nederlands ben. Want ik heb blijkbaar soms wel eens van die accenten. En als ik dan zeg dat ik Noord-Limburgs ben dan zeggen ze altijd: dat verklaart veel. (cat)

    Mwah, ik herken er wel nog Belgische dingen in hoor. Vooral dat 'gezegd dat ik precies een Nederlander ben' waar wij (de meeste Nederlanders dan) iets zouden zeggen als 'Je bent ook écht een Hollander, hé!' bijvoorbeeld. ;D

    Maar je schrijft inderdaad wel netjes Nederlands. Maar dat is toch goed? :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben juist andersom, hahaha. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.