• Hoi (krul)
    Ik heb op facebook een hele discussie of Eminem nu een echte rapper is, of rap muziek is of niet en of dat de fans van rappers alleen maar gangsters en wannabe's zijn. I want your opinion! (nerd)
    Oh, en volgens de gast tegen wie ik discussieer, is volleybal een sport voor softies en heeft het geen sfeer -that pissed me off- Dus ik wil jullie mening..
    Ik ga in een blog alle berichten zetten tussen ons x]
    Edit!Blog

    Edit2; per ongeluk de blog verwijderd.. ik ga hem er niet terug op zetten; duurt te lang --"

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:43 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik = fan van Eminem. En ja ik vind t een echte rapper, en rap muziek. En fans, ik ben zelf juist totaal niet gangster ofzo, ik heb daar juist een hekel aan, dus nee. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Die gozer is niet goed! Tuurlijk is Eminem een echte rapper, tuurlijk is het rap muziek en ik ben geen wannabe!:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eminem is hip (krul)
    En die zijn liedjes zijn wel goed, en ik ben geen wannabe, en ook geen gangster (krul)
    && Volleybal is geen sport voor softies, volleybal is ne sport gelijk alle andere.
    Voila, mijn mening :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hahaha, ik ben zelf helemaal geen fan van Eminem. Maar ik weet wel zeker dat hij rapper is. Gewoon no doubt. Waarom? Geen idee, het is.

    xjustxmyself schreef:
    Eminem is hip (krul)
    En die zijn liedjes zijn wel goed, en ik ben geen wannabe, en ook geen gangster (krul)
    && Volleybal is geen sport voor softies, volleybal is ne sport gelijk alle andere.
    Voila, mijn mening :9~

    Dankje Joyce <3 I adore you. reageer anders even mee met mij -grijns-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Dankje Joyce <3 I adore you. reageer anders even mee met mij -grijns-

    Graag gedaan :'D
    En ik heb net gereageert =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    2Nurd schreef:
    Ik = fan van Eminem. En ja ik vind t een echte rapper, en rap muziek. En fans, ik ben zelf juist totaal niet gangster ofzo, ik heb daar juist een hekel aan, dus nee. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    2Nurd schreef:
    Ik = fan van Eminem. En ja ik vind t een echte rapper, en rap muziek. En fans, ik ben zelf juist totaal niet gangster ofzo, ik heb daar juist een hekel aan, dus nee. (:

    Same :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Edit!Blog

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:21 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    2Nurd schreef:
    Ik = fan van Eminem. En ja ik vind t een echte rapper, en rap muziek. En fans, ik ben zelf juist totaal niet gangster ofzo, ik heb daar juist een hekel aan, dus nee. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Als Eminem geen rapper is, wat is hij dan wel? (krul)
    Eminem is gewoon een rapper. Punt. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Graag gedaan :'D
    En ik heb net gereageert =)

    Dankje <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mercurial schreef:
    Als Eminem geen rapper is, wat is hij dan wel? (krul)
    Eminem is gewoon een rapper. Punt. :3

    Dat vraag ik me ook af --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Eminem is een rapper, en nog een hele goeie ook. En hij maakt rapmuziek. Een rapper met rapmuziek, logisch? En mensen die zijn muziek leuk vinden vinden het leuk, en dat kan iedereen zijn. En volleybal is niet voor softies. (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mercurial schreef:
    Als Eminem geen rapper is, wat is hij dan wel? (krul)
    Eminem is gewoon een rapper. Punt. :3


    Beeeeeeeesje :-)