• Ja want, ik had een vet mooie collage gemaakt in Paint, van echt hele mooie afbeeldingen, alleen die afbeeldingen waren zegmaar best wel groot, maar ze moesten aan de zijkant van mijn hyves komen, dus dat pastte echt makkelijk. En ik had het zo gemaakt, dat je die afbeeldingen zou kunnen meescrollen. Nja, ik dus helemaal blij toen die klaar was, en heb geupload had op hyves. Toen zag ik dat hyves die collage verkleint had, zodat al die afbeeldingen op 1 pagina pasten (dus zegmaar zonder dat je het hoeft mee te scrollen) En dat vind ik stom, want nu is die hele collage vet klein. D:


    En nu ben ik boos op hyves. >.<
    Om dit topic nog een beetje nuttug te houden: Hebben nog meer mensen problemen met hyves? :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 16:36 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Mijn hyves staat op mijn profiel. Kies maar wat je zelf wilt. (:


    Ik heb ze naar je hyves gemailt. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb anders nooit problemen met hyves,maar ik ben niet snel te vergelijken met andere, want ik heb geen pc, maar en mac:$


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit nooit op Hyves dus heb ik geen problemen :'D
    Maar jammer voor je dat het bij jou raar deed.

    leuk!

    Zit eigenlijk nooit op Hyves, liever op Facebook. Hyves vind ik zo'n dikke controlesite -_-

    Eh, nou. Ik probeerde toenstraks in te loggen maar ik kwam er niet in omdat ie zei dat mijn wachtwoord verkeerd was. Ik helemaal in shock, bleek het dat mijn capslock aan stond --'


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Eh, nou. Ik probeerde toenstraks in te loggen maar ik kwam er niet in omdat ie zei dat mijn wachtwoord verkeerd was. Ik helemaal in shock, bleek het dat mijn capslock aan stond --'


    Hahahahahahaha x'DD Slimmerd -gayhand-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.