• Ik heb al ruim 2 maanden een vriendje we waren niet heel erg met elkaar bezig vandaag voor het eerst gezoend maar we hadden dus een feest op school en ja we speelde een spel met opdrachten en hij heeft een aantal keer de opdracht gekregen een meisje op de wang te zoenen ik heb deze opdracht ook een aantal keer gehad bij een jongen natuurlijk het was gezellig enzo en dat deden we gewoon door dit dpel moest hij ook mijn beste vriendin om verkering vragen iedereen vroeg elkaar voor de grap maar niemand zij ja. Mijn vriendin die een vuile verrader is zij ja. Tegen mij zecht ze dan dat ze dacht dat ik het al had uit gemaakt dat was ik niet eens van plan maar ja. Natuurlijk was ik hier vrij boos over en heb ik het uitgemaakt nu heb ik hier spijt van en lig ik verdrietig op mijn bed. Eigenlijk wil ik hem terug maar ik wil niet iemand die gaat met andere.
    Help wat moet ik doen

    Volgens mij ben je nog redelijk jong, relaties op jonge leeftijden zijn zelden heel serieus.(: Als deze jongen het echt meent dat hij een relatie met een andere meid aangaat terwijl hij nog wat met jou heeft dan isie je niet waard. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hij alleen het spel meespeelde. Vraag het hem gewoon. Wat je vriendin betreft? Niet je tijd en moeite waard.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankje volgens mij meent hij het wel want toen ik het uitmaakte probeerde hij het nog uitteleggen enzo

    Dit kan nu heel erg bot overkomen maar als een spel al je 'relatie' kapotmaakt, dan ging het sowieso niet goed aflopen en zoals SPECS zegt, zijn zulke relaties zelden serieus.


    Heaven is a place that we all have

    Het komt niet bot ovet helaas is het de harde waarheid en ik had al hwt idee dat mijn vriendin hem aan het fiksen was (lekkere vrienden zijn dat dan)

    Ik bedoel te zeggen dat je jongen en jijzelf waarschijnlijk te jong zijn want volgens mij mist er een mentaliteit bij jullie beiden van: 'Ik heb al verkering dus nee.' Ikzelf zou wachten tot je wat ouder bent en een volwassenere gedachtegang hebt.


    Heaven is a place that we all have

    Mag ik vragen hoe oud je bent? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

    Als dit je relatie al kapot maakt kan het nooit een goede en serieuze relatie zijn geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben 11 maar ik ben van binnen en van buiten tussen de 14 en 16 nouja dat zegt de dokter

    Daisy_Evans schreef:
    Ik ben 11 maar ik ben van binnen en van buiten tussen de 14 en 16 nouja dat zegt de dokter


    Nogmaals, dit is niet bot bedoeld. Maar 11 jaar lijkt me echt geen geschikte leeftijd voor een relatie. Ik ben 13 en ik ben ook nog steeds single omdat jongere kinderen daar meestal geen behoefte aan hebben. Volgens mij is een vriendje hebben meer als een accessoire rond deze leeftijden want je zegt zelf dat je al 2 maanden verkering hebt maar dat jullie weinig contact hebben.


    Heaven is a place that we all have

    we hebben niet zoveel contact omdat ik in een ander dorp als hem woont en zijn telefoon is alweer kapoet

    Daisy_Evans schreef:
    we hebben niet zoveel contact omdat ik in een ander dorp als hem woont en zijn telefoon is alweer kapoet


    Oke, je zegt dat hij in een ander dorp woont maar jullie gaan wel naar dezelfde school? Verklaar je nader :')


    Heaven is a place that we all have

    Ik zou het gewoon erbij laten en even met je vriendin praten om haar kant te horen. Misschien heeft hij wel tegen haar gezegt dat je het had uitgemaakt en ben je dadelijk op de verkeerde boos. Ik kan me voorstellen dat je wel in een hele vervelende situatie zit maar eerlijk is eerlijk, op deze leeftijd heb je meer aan goede vriendinnen dan aan een vriendje en het zou zonde zijn als een goede vriendschap hierdoor verpest is.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jeb we zitten op de zelfde school maar niet in de zelfde klas

    Aerate schreef:
    (...)

    Oke, je zegt dat hij in een ander dorp woont maar jullie gaan wel naar dezelfde school? Verklaar je nader :')


    Dat gebeurd toch wel vaker? Ik wonde een kwartier rijden met de auto van mijn basisschool af, in een ander dorp/stad.

    Maar even on-topic: Ik denk dat je je er niet druk om moet maken. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar je bent 11. Je krijgt nog genoeg vriendjes in je leven, je ontmoet je ware en het is klaar. Je gaat nog genoeg mensen leuk vinden die niet hetzelfde voelen. Het schooljaar is bijna voorbij. Je hebt 6 weken vakantie. 6 weken de tijd om je er over heen te zetten en in augustus/september weer fris en fruitig op school te verschijnen.
    Als e vriendin zo vervelend doet, dan moet je minder met haar omgaan. Andere vriendinnen zoeken of als je die al hebt er meer mee omgaan.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dit wordt ingewikkelder met de minuut :'D
    Anyways, ik zal het hierbij laten. Lees mijn posts nog eens goed door (:

    @Douleur, oh, als je het zo bekijkt. Ik dacht iets als andere stad of zo.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Sorry maar het was nooit goede vriendschap ze doet sinds een aantal maanden aardig tegen mij en aangezien we maar met 6 meiden in de klas zitten werd ik voor die tijd erg gepest en buiten gesloten mede door haar