• so tell me,
    wie van jullie kan er allemaal zingen?


    like ik zing heel graag en volgens mijn vrienden kan ik prachtig zingen (kuchkuch) maar daar geloof ik helemaal niks van.(krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:50 ]


    Change, the only good thing in this world.

    -steekt vinger in de lucht !-
    ik kan zingen.. maar het klinkt niet zuiver. haha. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Paperweight schreef:
    Ikzelf vind voor mezelf dat ik best wel mooi kan zingen maar dat durf ik gewoon niet te tonen. Ik heb voor mijn plechtige comunnie eens moeten zingen ik en nog een paar waren uitgekozen. Ik vond het echt leuk om te zingen en ik wou dat ik het meer kon doen. Ik wil ook zangles doen maar ik weet dat ik dat niet volhoud dus zing ik gewoon thuis voor het plezier.

    Me too (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ikke heb een een keer een ipod gewonnen met een karaoke wedstrijd. Ik kreeg complimenten en veel jaloerse mensen

    Iedereen zegt altijd dat ik niet kan zingen, dus ik denk dat ik niet goed ben x'D


    -

    Zingen is mijn passie! ^^
    Ik zing meestal 's avonds op singstar, of een karaoke micro die ik eens kreeg van papa toen hij terug was van de Filippijnen. Ik zing mee met liedjes die ik ken op de radio, ik zing zoveel ik kan!
    Ik hou van zingen en wil zo graag zangeres zijn! Helaas is dat een droom van bijna elk meisje waarvan 1/1000000000000000... uitkomt. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Of ik zing met CD's mee en sluit mijn versterker aan op mijn micro's! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha ik kan wel zingen maar daar doe ik andere mensen geen plezier mee :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Volgens vriendinnen kan ik zingen, volgens mijn ouders totaal niet. Maar mijn beste vriendin heeft al wel gezegd dat ik geen rock moet zingen x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Valsheid meldt zich _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan wel zingen, maar niet heel geweldig, aangezien ik al twee keer aan Popstars heb meegedaan en niet door ben gekomen.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vind zingen heel leuk, ik vind dat ik 't niet kan, en m'n vriendin en ouders zeggen van wel. :P

    Maar ik durf alleen echt te zingen als er meerdere mensen zijn die zingen. (We zingen altijd met muziekles, dus eigenlijk alleen dan... :P)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reassurance schreef:
    Ik kan zingen, maar wel vals :Y)


    Life is all about having a good time.

    Ik kan valsloos zingen, maar het is niet overweldigend ofzo xD


    Life is hard and then we die

    Ehm, mijn ouders en zelfs broertje hebben meerdere keren gezegd dat ik goed kan zingen. Maar ik weet niet of ik ze nou moet geloven, omdat ik vroeger altijd m'n mond moest houden. xd


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zing de hele dag door, bij alles wat ik doe ^^
    ik bak er wel helemaaaaaaaaaal niets van, maar het is gewoon leuk xD


    No Weird, No Fun!