• Mijn vriendje van msn verwijderd en ik voelde me er nog goed bij ook. O__o

    waarschijnlijk voeg ik hem binnenkort weer toe maarja.

    Ja, is echt ware liefde. (cat)


    Wie voelt zich er ook goed bij om mensen van msn te verwijderen? (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En het is nog steeds je vriendje? ;o Waarom?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh god kim. Dit vind ik ook wel net iets té. Ik bedoel, ik snap dat je echt boos bent enzo, maar gelijk verwijderen? Dat kan voor nog meer problemen zorgen..

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 18:54 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Oh god kim. Dit vind ik ook wel net iets té. Ik bedoel, ik snap dat je je echt boos bent enzo, maar gelijk verwijderen? Dat kan voor nog meer problemen zorgen..


    haha, ik deed het niet daardoor. :'3 Geen rede tot paniek. x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Meh schreef:
    En het is nog steeds je vriendje? ;o Waarom?


    I need you like a heart needs a beat

    Hunter schreef:
    (...)

    haha, ik deed het niet daardoor. :'3 Geen rede tot paniek. x'D

    Oké en dan ga jij me nu eens vertellen op msn waarom.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Meh schreef:
    En het is nog steeds je vriendje? ;o Waarom?


    Ik heb geen idee. Nee serieus, ik was even een moment chagerijnig op hem, toen verwijderde ik hem. Zonder echt bij na te denken, maar het voelde wel goed.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oké en dan ga jij me nu eens vertellen op msn waarom.(krul)


    Ik heb msn niet aanstaan. ;'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee. Nee serieus, ik was even een moment chagerijnig op hem, toen verwijderde ik hem. Zonder echt bij na te denken, maar het voelde wel goed.

    Is dat niet een beetje een overdreven reactie? Maar goed, zoals je zelf zei; je voegt hem toch wel weer toe.

    Wat een liefde (krul) Haha ik ging een keer mn vader verwijderen omdat ik dat grappig vond, maar hij had het niet door want hij had me geblockt hahahah.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    Wat een liefde (krul) Haha ik ging een keer mn vader verwijderen omdat ik dat grappig vond, maar hij had het niet door want hij had me geblockt hahahah.

    Lol.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nirvana schreef:
    (...)
    Is dat niet een beetje een overdreven reactie? Maar goed, zoals je zelf zei; je voegt hem toch wel weer toe.


    Ik verwijderde hem, zonder er echt overna te denken. Dat doe ik wel vaker bij mensen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Armin schreef:
    Wat een liefde (krul) Haha ik ging een keer mn vader verwijderen omdat ik dat grappig vond, maar hij had het niet door want hij had me geblockt hahahah.


    haha x'D Mijn vader wilt persé dat ik hem op msn heb, hij ging me zelfs dwingen dat als ik hem niet ging toevoegen, ik niet meer op de computer mocht. Maar ik heb hem gelijk daarna weer verwijderd. :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Ik verwijderde hem, zonder er echt overna te denken. Dat doe ik wel vaker bij mensen.

    Haha ik vergeet altijd dat ik mensen heb verwijderd (':

    Hunter schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee. Nee serieus, ik was even een moment chagerijnig op hem, toen verwijderde ik hem. Zonder echt bij na te denken, maar het voelde wel goed.

    Euh oké :') Ik moet zeggen dat ik ook wel vaker van die bevliegingen heb, maar meestal voeg ik diegene dan wel weer toe. Ik hoop voor je vriendje dat jij dat ook doet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nirvana schreef:
    (...)
    Haha ik vergeet altijd dat ik mensen heb verwijderd (':


    Dat heb ik ook weleens. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.