• so tell me,
    wie van jullie kan er allemaal zingen?


    like ik zing heel graag en volgens mijn vrienden kan ik prachtig zingen (kuchkuch) maar daar geloof ik helemaal niks van.(krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:50 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zing vaak, en de douche is mijn grote fan (cat). Haha, ik kan wel zingen maar het is best wel vals :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    like ik zing heel graag en volgens mijn vrienden kan ik prachtig zingen (kuchkuch) maar daar geloof ik helemaal niks van.(krul)


    Here too.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind zingen heel erg leuk. En ik kan ook best wel goed zingen, maar ik kan nog wel wat oefening gebruiken.

    Toch vind ik dat (bijna) iedereen kan zingen, het is gewoon een kwestie van leren hoe je je stem moet gebruiken en oefenen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zing heel vaak, maar ik vind het lelijk.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Mijn leerkracht Muziek vond altijd dat ik goed kon zingen en mijn vrienden en vriendinnen ook, mijn ouders niet [:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    eehm bij mij valt het volgens mij wel mee want ik vind het zelf niet super maar andere vinden van wel dus ik denk dat ik gewoon normaal zing en opzich zingt iedereen wel is vals

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 10:15 ]


    I <3 HIM & Lovex

    ik zing graag mee met liedjes. nou vind ik mezelf niet vals maar ook niet goed haha!(krul)


    Everything is worse without music.

    Bodysnatcher schreef:
    Ik zing ontzettend vals. En dat zeggen mensen ook. maar ik zing gewoon lekker mee met liedjes XD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet het eigenlijk niet(krul)