• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was op niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    Heeft Torresss nou alleen een user gepest, of ook nog eens Rutger bedreigd? Staat eventjes vaag? -of ik ben nou even dom haha-


    SLOAN.

    oke, als die mensen echt iemand gepest hebben, vind ik dat echt heel lame (cat)

    En ik vind het erg dat ik er zelf ook nog aan meegedaan heb maar ik heb gewoon waarschuwing en daar blijft het ook bij. Gelukkig maar!
    Ik wil bij deze excuseren voor wat ik gedaan heb en dit meen ik.


    Keep on smiling

    Nja, ik ben de afgelopen dagen op vakantie geweest, dus heb totaal geen idee waar het over gaat. Maar het klinkt wel serieus. :S
    Nja, ze zullen hun straf wel verdienen zeker...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dus Rose(Armin) en Torres blijven nu voor altijd geband, of begrijp ik het nu niet goed? :"$


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mooi. Zijn we (tijdelijk) van de meeste stokers af.

    Zijn ze nou geband van het forum, Armin en Torresss, of van heel Q?


    You can agree with me or you can be wrong

    Cuidador schreef:
    Heeft Torresss nou alleen een user gepest, of ook nog eens Rutger bedreigd? Staat eventjes vaag? -of ik ben nou even dom haha-

    Het gedeelde van die uitleg over het user pesten, geldt enkel voor Torresss en niet voor Armin. De rest is voor beide. ^^

    Tragically schreef:
    Dus Rose(Armin) en Torres blijven nu voor altijd geband, of begrijp ik het nu niet goed? :"$

    Jup, permanent. ^^

    Passaro schreef:
    Zijn ze nou geband van het forum, Armin en Torresss, of van heel Q?

    Heel Quizlet. (:

    Nee. ö
    Rose, come'on.


    Some people make the world special just by being in it

    Komt Rose niet meer terug?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jardine schreef:
    Mooi. Zijn we (tijdelijk) van de meeste stokers af.

    Sommige 30 dagen man dat is lang school is dan al weer bezig.


    Keep on smiling

    Ik ga huilen.


    Some people make the world special just by being in it

    -huilt-


    Some people make the world special just by being in it