• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was op niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    Zucht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is wat je er zelf van maakt. Je kan het forum zelf zo leuk maken als je zelf wilt.
    Wat denk jij dan dat zij deden? Zij probeerden het forum leuk te maken, totdat ze even over de schreef gingen.


    Ja, ze gingen erover.
    Maar, ze hielden het forum wél actief.


    effort never betrays you

    I agree with Lipsy _O_


    You can agree with me or you can be wrong

    Desolate schreef:
    Zo hard verdient.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar gebeurd is gebeurd jongens. En we kunnen niks terugdraaien. (of we hebben een tijdmachine nodig) Het is kut, maar we kunnen er niks meer aan doen, hoe het ook is gegaan. Jammer dat niemand de kans kreeg om hun kant te laten zien ;x Want misschien is het wel heel anders gegaan dan de mods denken. Maar ik zeg; It happened.


    SLOAN.

    ElLieno schreef:
    Zucht.


    Some people make the world special just by being in it

    Lipsy schreef:
    (...)

    Ja, ze gingen erover.
    Maar, ze hielden het forum wél actief.

    Ik beweer niet het tegendeel hoor.
    Ik merk gewoon op dat zij dat niet per se moeten zijn. Jijzelf kan het forum ook leuk maken. Daar heb je niet per se enkele personen voor nodig.
    Buiten 2, komen ze allemaal terug. Dus dan zullen zij wel weer actief meedoen op het forum. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik beweer niet het tegendeel hoor.
    Ik merk gewoon op dat zij dat niet per se moeten zijn. Jijzelf kan het forum ook leuk maken. Daar heb je niet per se enkele personen voor nodig.
    Buiten 2, komen ze allemaal terug. Dus dan zullen zij wel weer actief meedoen op het forum. ^^


    Zij moeten er misschien niet zijn.
    Maar, ze hadden wel humor.
    En, ik ben er persoonlijk van overtuigd dat ik niet de actie hier zal komen brengen.


    effort never betrays you

    Niks te hard verdient, ga jij nu maar weer een actief en leuk forum beginnen, lukt je niet vriend! (cat) Zonder hun is het dood.

    Go Zoë haha.


    SLOAN.

    Lipsy schreef:
    (...)

    Zij moeten er misschien niet zijn.
    Maar, ze hadden wel humor.
    En, ik ben er persoonlijk van overtuigd dat ik niet de actie hier zal komen brengen.

    Dat snap ik.
    Sommigen hebben het in zich om gangmaker te zijn. Anderen reageren liever.
    Maar zoals ik net al zei: ze komen terug -buiten 2-
    Even voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen iemand van de gebande users.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Delicate schreef:
    Niks te hard verdient, ga jij nu maar weer een actief en leuk forum beginnen, lukt je niet vriend! (cat) Zonder hun is het dood.

    Als dat tegen mij gericht is: Ik zeg niet dat er een nieuw forum moet komen ofzo. Ik merk alleen op dat iedereen hier 'treurt' en alleen maar kan zeggen dat het dood is zonder hen. Dat geeft net een negatieve sfeer. DAN wordt het pas echt dood.
    Zoals ik al eerder zei: je maakt het zo leuk als je zelf wil.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat snap ik.
    Sommigen hebben het in zich om gangmaker te zijn. Anderen reageren liever.
    Maar zoals ik net al zei: ze komen terug -buiten 2-
    Even voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen iemand van de gebande users.


    Ik ken niet een van de gebande users.
    En toch ga ik ze missen, want, zoals je zegt, er zijn mensen die het in zich hebben, en Rose is er zo een.
    En zij komt niet terug.


    effort never betrays you

    Even er een muziekje bij aan doen, mén 't is net een rouw dienst hier.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Men, het is gebeurd en hun waren misschien wel gezellig maar eigen schuld?


    Big girls cry when their hearts are breaking