• Ja, dat vind ik echt. Sinds dat Forlan weg is, is er ineens een hoop onrust. Het zal vast niet alleen aan haar liggen maar daardoor zijn er wel heel wat spanningen ontstaan. Nu is er een hoop geband -gelukkig- en nu is het wéér niet goed terwijl het dat wel zou moeten zijn. Dan proberen ze het via users wel weer om hierop een kansje terug te krijgen. -no offence- Maar kan het dan nooit na zoiets rústig blijven?
    -hou het netjes, want anders gelijk slotje op!


    your eyes are like stars in the night.

    Inderdaad de laatste tijd is het hier echt niet meer te doen geweest op Quizlet. Ik hoop nu met al dat geban dat het beter wordt ;$ Jammer dat er zoveel geband zijn maar ik vond het wel nodig.


    Keep on smiling

    Quizlet is gedoemd, denk ik. :'D

    Nee, op Quizlet heb je gewoon meer vrijheid dan op andere sites en dat is het probleem vrees ik.


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    Quizlet is gedoemd, denk ik. :'D

    Nee, op Quizlet heb je gewoon meer vrijheid dan op andere sites en dat is het probleem vrees ik.

    Wel, dat is opzich ook wel heel fijn maar sommige kunnen daar helaas gewoon niet mee omgaan en moeten gelijk weer alles op de proef stellen en kijken hoelang ze het voldoen voordat ze enige straffen krijgen en doorhebben dat ze fout zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    aan het einde van het jaar, heb je altijd met vrienden/klasgenoten dat je elkaar niet meer kunt zien, en dat er spanningen hangen. Iedereen kent dat denk ik wel, dan moet je iig even op vakantie en daarna weer contact zoeken.

    Ik denk dat Quizlet daar last van heeft (cat)

    Whipple schreef:
    aan het einde van het jaar, heb je altijd met vrienden/klasgenoten dat je elkaar niet meer kunt zien, en dat er spanningen hangen. Iedereen kent dat denk ik wel, dan moet je iig even op vakantie en daarna weer contact zoeken.

    Ik denk dat Quizlet daar last van heeft (cat)

    Dus het komt nu eigenlijk door school? Nou ik heb daar totaal geen last van, hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dus het komt nu eigenlijk door school? Nou ik heb daar totaal geen last van, hoor.

    neee nee, niet schooll..
    Gewoon dat je teveel op elkaars "lip" zit, you know ;3
    dat je van die ruzies krijgt die nergens op slaan ;3

    Dat komt eigenlijk omdat het najaar er weer aankomt. Het is me al vaker opgevallen dat we dan allemaal wat knorriger worden en zo ook reageren. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 23:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stiekem is iedereen nog verdrietig van Nederland - Spanje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Whipple schreef:
    (...)
    neee nee, niet schooll..
    Gewoon dat je teveel op elkaars "lip" zit, you know ;3
    dat je van die ruzies krijgt die nergens op slaan ;3

    Oh, ja nou dat is het voordeel van internet, je kan zelf je grenzen makkelijk vast stellen en ruzies kan je hier dus ook makkelijker ontwijken en ligt dus aan jezelf.


    your eyes are like stars in the night.

    Whipple schreef:
    (...)
    neee nee, niet schooll..
    Gewoon dat je teveel op elkaars "lip" zit, you know ;3
    dat je van die ruzies krijgt die nergens op slaan ;3

    Maar in de zomer van twee jaar geleden was de sfeer hier op Quizlet wel heel goed. Verbeter me als dat niet zo is. ;'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hmm, stiekem denk ik dat dit topic niet zo goed gaat aflopen. :'D

    Gewoon om het feit dat er waarschijnlijk veel mensen wat kwaad en gefrustreerd zijn en ze er dit topic écht niet even kunnen bijhebben. :x

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Maar in de zomer van twee jaar geleden was de sfeer hier op Quizlet wel heel goed. Verbeter me als dat niet zo is. ;'3

    Zal vast zo zijn, ik weet het al haast niet meer.


    your eyes are like stars in the night.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Maar in de zomer van twee jaar geleden was de sfeer hier op Quizlet wel heel goed. Verbeter me als dat niet zo is. ;'3

    Haha, ja dat klopt -herinnerd zich die tijd nog zó goed:Y)-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Prodigy schreef:
    Hmm, stiekem denk ik dat dit topic niet zo goed gaat aflopen. :'D

    Gewoon om het feit dat er waarschijnlijk veel mensen wat kwaad en gefrustreerd zijn en ze er dit topic écht niet even kunnen bijhebben. :x

    Yeh, understood. Daarom heb ik er ook een soort van 'waarschuwing' in de post heb dat het wel netjes moet blijven. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Heb ik iets gemist? :'D Wie zijn er geband? o:
    Edit: Zie net het topic van Prodigy.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 23:53 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.