• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    @ Jean
    als ze zo doorgaat krijgt ze er zeker één, of ze nu wil of niet.

    Jesus people, get over. Zeg dat je het jammer vind, dat vind ik ook, maar alsjeblieft, ga verder met je leven man.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Caelum schreef:
    (...)

    Ik moest ff zeggen van Rose:
    rose zegt dat je op msn moet komen

    Ik ga proberen, maar mijn msn ligt er denk ik uit. :Y)


    All was well.


    CescieCesc schreef

    Nou, zeg dan maar dat Benjamin haar ook mist en dat hij nu niet meer niet meer actief is-_-


    Ik moest zeggen van Rose:
    Ik mis Benjamin ook jonge


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als je zo verder doet, mag je in de hoek gaan staan. (nerd)

    Nee, seriously, dit gedrag is nou ook niet bepaald nuttig, of wel soms? :')

    -Trekt prillipje- -Loopt boos naar de hoek-
    Oke sirieus -Ehm kan ik eigenlijk niet maarja- Zo werp ik mijn agressie af, ik kan ook gaan schalden maar dat is al helenmaal niet leuk, en mijn computer in elkaar slaan doe ik al helenmaal niet :P

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Sinds wanneer krijg je een ban als je huilt? of bedoel je dat ik een ban krijg omdat ik an jullie benen hang?

    Omdat je 1) Spamt 2) er over doorzeurt, terwijl er duidelijk gevraagd is dat niet te doen


    All was well.

    Tragically schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg maar overdrijf je niet héél erg? Ik vind het ook niet leuk dat Rose voor altijd geband is, maar er zo'n scéne over maken is toch ook weer niet nodig. Je brengt heus geen verradering in de bans hoor.

    proberen kan altijd, en ik denk dat Prodigy heel gehecht is aan haar been, dus misschien lukt het...

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    proberen kan altijd, en ik denk dat Prodigy heel gehecht is aan haar been, dus misschien lukt het...


    Alsof je er serieus aan kan via via Quizlet. Grow up...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    proberen kan altijd, en ik denk dat Prodigy heel gehecht is aan haar been, dus misschien lukt het...

    It won't work, trust me. (krul)

    Maar zoals de anderen zeggen: als je verder gaat zoals je nu bezig bent, heb je zometeen nog en waarschuwing te pakken. En daarna nóg één, met een ban als vervolg. Dat is toch ook niet wat je wilt? (:

    Prodigy schreef:
    (...)
    It won't work, trust me. (krul)

    Maar zoals de anderen zeggen: als je verder gaat zoals je nu bezig bent, heb je zometeen nog en waarschuwing te pakken. En daarna nóg één, met een ban als vervolg. Dat is toch ook niet wat je wilt? (:

    Even om mij hier in te mengen. Dat wil ze wel, Lees haar pro maar :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    proberen kan altijd, en ik denk dat Prodigy heel gehecht is aan haar been, dus misschien lukt het...

    Ik kan je nu al zeggen: Het helpt niet. Je hebt er alleen je zelf mee.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Prodigy schreef:
    (...)
    It won't work, trust me. (krul)

    Maar zoals de anderen zeggen: als je verder gaat zoals je nu bezig bent, heb je zometeen nog en waarschuwing te pakken. En daarna nóg één, met een ban als vervolg. Dat is toch ook niet wat je wilt? (:

    -Zucht- -Loopt naar Prodigy's been- -Klemt weer aan been- -Gaat samen met prodigy's been weg van dit topic- -Laat Prodigy met één been achter- DIT BEEN NEEM IK MEE ALS BEWIJS!!!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Zucht- -Loopt naar Prodigy's been- -Klemt weer aan been- -Gaat samen met prodigy's been weg van dit topic- -Laat Prodigy met één been achter- DIT BEEN NEEM IK MEE ALS BEWIJS!!!


    Je bent echt zielig bezig.
    Kinderachtig, dat sowieso.
    En als je zo graag een ban wilt kan ik je wel tips geven, maar dit is de meest achterlijke manier om een ban te krijgen. Kleuter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Zucht- -Loopt naar Prodigy's been- -Klemt weer aan been- -Gaat samen met prodigy's been weg van dit topic- -Laat Prodigy met één been achter- DIT BEEN NEEM IK MEE ALS BEWIJS!!!


    Jonge, ik zit hier al die berichten te lezen en ik heb nog niet gereageerd, maar ik kan me nu echt niet meer inhouden. Serieus, grow up & get a life.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Jonge, ik zit hier al die berichten te lezen en ik heb nog niet gereageerd, maar ik kan me nu echt niet meer inhouden. Serieus, grow up & get a life.


    Dankjewel!


    We'll still love each other, forever and always. <3


    NaomuAJongen schreef:
    (...)
    Je bent echt zielig bezig.
    Kinderachtig, dat sowieso.
    En als je zo graag een ban wilt kan ik je wel tips geven, maar dit is de meest achterlijke manier om een ban te krijgen. Kleuter.


    Maar het is wel heel grappig xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it