• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Jean schreef:
    Ik heb een vraag: Wie is dat meisje dat gepest werd om haar uiterlijk, of mogen we dat niet weten? (:

    Hmm, ik denk dat het beter is dat we dit niet vermelden in het topic, aangezien ze dan straks nog meer gezeik over zich heen krijgt. (:

    Ik heb ook een vraag.
    Waarom is Rose zonder één enkele waarschuwing gebant? Wat het zo erg wat ze deed dat jullie geen zin hadden om een waarschuwing te geven?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ivory schreef:
    (...)

    Ja, die Jojudicious ofzo?


    Ja, ze is één van mijn beste vriendinnen.
    Ze gaan haar vandaag op zoeken om te slaan, Lisa heeft gewoon haar adres gegeven, echt awesome.
    Maar ze gaan toch niet komen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Caelum schreef:
    Ik heb ook een vraag.
    Waarom is Rose zonder één enkele waarschuwing gebant? Wat het zo erg wat ze deed dat jullie geen zin hadden om een waarschuwing te geven?

    Wij zijn niet verplicht om eerst drie waarschuwingen te versturen. (: Dat doen we in standaard gevallen, maar rellen zoals deze en 'bedreigingen' zijn sowieso niet echt meer standaard... :')

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Ja, ze is één van mijn beste vriendinnen.
    Ze gaan haar vandaag op zoeken om te slaan, Lisa heeft gewoon haar adres gegeven, echt awesome.
    Maar ze gaan toch niet komen.


    Dat doen ze echt niet hoor.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Caelum schreef:
    Ik heb ook een vraag.
    Waarom is Rose zonder één enkele waarschuwing gebant? Wat het zo erg wat ze deed dat jullie geen zin hadden om een waarschuwing te geven?

    Ze heeft eerder al veel waarschuwingen gehad, al dan niet om andere redenen. Altans, dat neem ik aan.


    All was well.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wij zijn niet verplicht om eerst drie waarschuwingen te versturen. (: Dat doen we in standaard gevallen, maar rellen zoals deze en 'bedreigingen' zijn sowieso niet echt meer standaard... :')


    Maar het was maar een grapje, Ze meende het niet eens?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik weet niet of dit off-topic is, zo ja, mijn excuses.
    Maar dat meisje is gepest om haar uiterlijk. En iedereen hier moet over uiterlijk gewoon zijn of haar mond dicht houden want de meesten hier waren degenen die een jaar of 2 geleden aan het klagen en zeuren en janken waren dat jullie gepest werden omdat jullie er anders uitzagen.
    Dus wie zijn jullie dan om een user op haar uiterlijk te beoordelen, denk eraan hoe je het zelf vond, of vind.

    @ Fatal:
    Ja ze hebben hier gewoon grote monden, maar als het erop aan komt is het maar een heel klein groepje dat echt iets doet. En die houden zich er buiten.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 13:32 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat iedereen vreselijk drama maakt, om een paar gebande users. Kom op, laat het achter je. Het is gebeurd. Punt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vraagje wat bedoelen jullie precies met vertrouwelijke informatie lekken? Als in wat de crew bespreekt?

    Even terzijde als beta-reader heb ik een foutje ontdekt: die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was op = of niet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hunter schreef:
    Ik vind dat iedereen vreselijk drama maakt, om een paar gebande users. Kom op, laat het achter je. Het is gebeurd. Punt.


    Omdat Rose een vriendin was van mij en anderen en dat zal voor Danique ook gelden.

    Edit; n vergeten,

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 13:35 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Fatal schreef:
    (...)

    Omdat Rose een vriendin was van mij en anderen en dat zal voor Danique ook gelden.

    Edit; n vergeten,


    En wat schiet je er dan mee op om overal zo'n probleem van te maken? Niks toch? Rose komt niet terug. Accepteer het.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    En wat schiet je er dan mee op om overal zo'n probleem van te maken? Niks toch? Rose komt niet terug. Accepteer het.


    Daarom mogen we haar nog wel verdedigen, en verhaal halen omdat we willen weten wat er volgens de mods gebeurd is, toch? :')
    Als een van jou Q-vriendinnen geband zou worden, zou je toch ook boos zijn?
    Bovendien heb je van mij nog geen scheldwoord gehoord anders.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ivory schreef:
    (...)

    Ja, die Jojudicious ofzo?


    Lisa (JoJudicious) wil een bericht doorgeven.
    Hier komt ie:
    Ik ben inderdaad een soort van bedreigd, ja. Maar dit was op geen enkele manier een reden om van Quizlet weg te gaan. Ik ben die sfeer meer dan zat. Er is alleen maar gezeik en verder is er niets meer. Ik vind het ontzettend jammer dat iedereen maar het 'welles-nietes'-spelletje blijft spelen en dat eigenlijk niemand inziet dat het geen zin heeft. Goed dat iedereen bij zijn eigen mening blijft, maar je kunt het ook overdrijven. Vandaar dat ik weg ben van Quizlet. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Fatal schreef:
    (...)

    Daarom mogen we haar nog wel verdedigen, en verhaal halen omdat we willen weten wat er volgens de mods gebeurd is, toch? :')
    Als een van jou Q-vriendinnen geband zou worden, zou je toch ook boos zijn?
    Bovendien heb je van mij nog geen scheldwoord gehoord anders.


    Als een van mijn vriendinnen gebant zou worden, zou ik dat accepteren, hoe dom de reden ook is, de mods geven echt geen permanente bans voor niets.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.