• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Wie is die Danique eigenlijk? Ik heb nog nooit van dat mens gehoord. (cat)


    All was well.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En frustrerend, als bemiddelaar zijnde =']


    Dat geloof ik diehard. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En frustrerend, als bemiddelaar zijnde =']

    Tja, dat hoort erbij (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Als er weer ruzies zijn of een rel dan bemoei ik me er niet meer mee als user. :O

    Ohnee, Laura ook? -trekvlek-
    Damn. :3
    Hahah, ik was het altijd al van plan, maar nu denk ik nog meer: 'Ik moet me goed gedragen, ik moet me goed gedragen!'
    Ik zou geen dag zonder Quizlet kunnen. ;0
    Maar, mogen Armin en Toresss echt nòòit meer een tweede kans krijgen? Dusdat ze echt nooit van hun langzalzeleven op Q meer mogen komen? ;0


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Er komt hopelijk geen deel drie, toch? Want dit is gewoon een eindeloze, dan wel nutteloze, discussie. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Jean schreef:
    Wie is die Danique eigenlijk? Ik heb nog nooit van dat mens gehoord. (cat)


    Dat is Torresss :9~
    En ze is koel.


    you're my favourite part of the day ~

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ohnee, Laura ook? -trekvlek-
    Damn. :3
    Hahah, ik was het altijd al van plan, maar nu denk ik nog meer: 'Ik moet me goed gedragen, ik moet me goed gedragen!'
    Ik zou geen dag zonder Quizlet kunnen. ;0
    Maar, mogen Armin en Toresss echt nòòit meer een tweede kans krijgen? Dusdat ze echt nooit van hun langzalzeleven op Q meer mogen komen? ;0


    Hm, ik vond haar altijd al raar, en ik mocht haar stiekem niet :x Dus ik vind het niet erg dat ze even weg is met haar rare topics.


    Your make-up is terrible

    ShadowSorrow schreef:
    Er komt hopelijk geen deel drie, toch? Want dit is gewoon een eindeloze, dan wel nutteloze, discussie. 8D


    Agree.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Get over it.


    Hoezo Get over it? Ik mag toch best klagen of wat dan ook? Ik lees dit net pas en dit was mijn eerste reactie, dat heb ik er nog bij gezet. Jij zou ook zo hebben gereageerd als mensen waar je heel goed mee op kon schieten ineens werden geband, of zelfs permanent. Dus laat me lekker klagen als ik wil :')


    you're my favourite part of the day ~

    Het is zooo lekker rustig hier (krul) Wat ben ik blij.


    Your make-up is terrible

    Fernando schreef:
    (...)

    Hoezo Get over it? Ik mag toch best klagen of wat dan ook? Ik lees dit net pas en dit was mijn eerste reactie, dat heb ik er nog bij gezet. Jij zou ook zo hebben gereageerd als mensen waar je heel goed mee op kon schieten ineens werden geband, of zelfs permanent. Dus laat me lekker klagen als ik wil :')


    Sorry voor mijn reactie, ik had inderdaad niet zo moeten reageren. :') Ik vind het gewoon een beetje irritant dat iedereen zo'n probleem maakt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Sorry voor mijn reactie, ik had inderdaad niet zo moeten reageren. :') Ik vind het gewoon een beetje irritant dat iedereen zo'n probleem maakt.


    Dat komt gewoon omdat heel veel mensen hier goed met ze op kunnen schieten, en het dan heel raar te beseffen is -wauw ik gebruik een moeilijk woord (nerd)- dat Rose & Danique nooit meer terug mogen komen, en dat alle anderen ook voor een tijd zijn geband. Maar het geeft niet, we reageren allemaal nors (:


    you're my favourite part of the day ~

    Jean schreef:
    Er rust een vloek op me, want telkens als er een rel is dan ben ik net een paar dagen van quizlet weg. Toen de mods in opstand kwamen had ik net die week een ban en deze keer was ik net 2 dagen aan zee zonder internet. :'DD

    Even off-topic maar zijn de mods ooit in opstand gekomen :'D ? Dat heb ik gemist dan, dat was zeker een paar jaar geleden?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Immortal schreef:
    Vraagje wat bedoelen jullie precies met vertrouwelijke informatie lekken? Als in wat de crew bespreekt?

    Even terzijde als beta-reader heb ik een foutje ontdekt: die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was op = of niet.

    Ja, de vertrouwelijke informatie in het MOD-forum bedoelen we daarmee.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.