• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Exercitus schreef:
    Wat is er eigenlijk gebeurt,wand ik snap het nog steeds niet helemaal.
    Ik ben een paar dagen niet op q geweest,daar zou het wel aan liggen.
    Kan iemand mij het misschien uitleggen?


    Ik was ook een weekje weg en toen ik terug kwam was het echt van; wtf? Ben ik eens even weg, mis ik alles.


    Your make-up is terrible

    Weetje wat ik absoluut dom vind? Als je gaat zeggen dat Q nu dood is en saai zonder hun. Want er zijn genoeg mensen die ook cool zijn en zich aan de regels houden, lees: mij. (cat)


    All was well.

    Ivory schreef:
    (...)

    Amper leuke mensen? Je wil zeggen dat de users met een ban de enige leuke hier zijn? ;s


    Ze zegt amper leuke mensen. Dat betekend dus niet allemaal.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jawel hoor, ik vermaak me prima (krul)

    ik ook (krul)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ook (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jean schreef:
    Weetje wat ik absoluut dom vind? Als je gaat zeggen dat Q nu dood is en saai zonder hun. Want er zijn genoeg mensen die ook cool zijn en zich aan de regels houden, lees: mij. (cat)

    Ja, helemaal mee eens. Jij bent ook sexy. Er zijn nog heel veel leuke mensen (: !

    Ibi schreef:
    (...)

    Ze zegt amper leuke mensen. Dat betekend dus niet allemaal.


    Die amper, daarmee bedoeld ze zichzelf.


    Your make-up is terrible

    Oh, ik vind het zo leuk om dit allemaal te lezen (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ook (krul)

    Jup, ik ook (:


    Never run out of reasons to smile...

    Assassin schreef:
    (...)

    Die amper, daarmee bedoeld ze zichzelf.

    Ow?(nerd)

    Optimistic schreef:
    (...)
    Jup, ik ook (:

    si, nu zijn we al met een paar en ik weet zeker dat er nog wel meer zijn :')

    Ibi schreef:
    (...)
    Ja, helemaal mee eens. Jij bent ook sexy. Er zijn nog heel veel leuke mensen (: !

    Zie je. Er zijn genoeg mensen die ook cool zijn + zich aan de regels houden. Net zoals jij en anderen in dit topic.


    All was well.

    Whipple schreef:
    (...)
    si, nu zijn we al met een paar en ik weet zeker dat er nog wel meer zijn :')

    Oh, ik voel me aangesproken (krul)
    Ik vind het hier ook nog steeds leuk :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    *facepalm* So that's why ....Hmmzz wel jammer maar om die redenen vind ik het logies hoor :X van sommige nooit verwacht eigenlijk :( too bad maar lieve mensen van Q life goes on xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Cuidador schreef:
    @ Lipsy.
    Rose zegt via msn tegen mij dat ik tegen jouw moet zeggen dat ze op fanfic haar verhalen verder gaat schrijven. (flower)

    Als je een link hebt geef die dan, okeee? (krul)


    .