• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Whipple schreef:
    (...)
    si, nu zijn we al met een paar en ik weet zeker dat er nog wel meer zijn :')

    Ja hoor, ik vermaak me ook wel.(cat)

    Thingies schreef:
    (...)
    Oh, ik voel me aangesproken (krul)
    Ik vind het hier ook nog steeds leuk :3

    Stiekem wist ik dat wel, Anouk :Y)
    dat voelde ik (krul)

    Whipple schreef:
    (...)
    Stiekem wist ik dat wel, Anouk :Y)
    dat voelde ik (krul)

    Oohhhhh... !!
    Engerd (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ze hebben het er dan zelf naar gemaakt he, niks aan te doen. Als mensen nu gaan zeggen dat Q dood is, vind ik gewoon dom. Het moet voor iedereen leuk blijven, wat het ook nog steeds is. Ik ga gewoon lekker verder (krul).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Rutger werd niet bedreigd, dat was een grap. Trouwens, jullie hebben bespied, jullie zijn ook niet heilig hoor. En ze gaven complimentjes op dat wijf d'r foto.

    en btw, Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee & Rooftops -> GEEN meelopers.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 15:36 ]


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    Encore schreef:
    Rutger werd niet bedreigd, dat was een grap. Trouwens, jullie hebben bespied, jullie zijn ook niet heilig hoor. En ze gaven complimentjes op dat wijf d'r foto.

    en btw, Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee & Rooftops -> GEEN meelopers.

    Start de discussie nou alsjeblieft niet opnieuw.


    -

    InMyArms schreef:
    (...)
    Start de discussie nou alsjeblieft niet opnieuw.

    Ik start de discussie aleen als jij er op reageert, dus laat mijn reactie.


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    Encore schreef:
    Rutger werd niet bedreigd, dat was een grap. Trouwens, jullie hebben bespied, jullie zijn ook niet heilig hoor. En ze gaven complimentjes op dat wijf d'r foto.

    en btw, Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee & Rooftops -> GEEN meelopers.

    Zou je alstublieft geen wijf e.d willen zeggen,straks krijg je er ook problemen mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jongens, rustig maar, Encore was een van de gebande mensen op een ander account. Dat account is dus ook geband (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zou je alstublieft geen wijf e.d willen zeggen,straks krijg je er ook problemen mee.


    Indd _O_


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mensen please niet opnieuw!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zou je alstublieft geen wijf e.d willen zeggen,straks krijg je er ook problemen mee.


    Die heeft ze nu al, want ze is geband?


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)

    Die heeft ze nu al, want ze is geband?

    Dat wist ik niet.
    En sowieso is het algemeen is het geen goed idee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Jongens, rustig maar, Encore was een van de gebande mensen op een ander account. Dat account is dus ook geband (:

    Hahaha, wie was dat dan? :9~


    All was well.

    het dringt nogsteeds niet tot me door dat rose nooitmeer op Q mag? ;o


    Smiling but close to tears.