• Lees mijn blog over Copyright Informatie en wat het inhoud Link


    Je mpp moeder swaa

    Oh kom op zoals ik al zei als je ze niet verkoopt is er niks aan de hand als je er al problemen mee krijgt verwijder je ze toch gewoon its as simple as that hunny (baby)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ik foto's van internet bedoel.
    Ik kan ook gewoon. Prive Foto's noemen.
    RaWwrDeLuXe sorry ik vind dat je te snel conclusies trekt en snel op je teentjes bent getrapt

    -Word niet boos :X-


    En ik ben het met je eens. Ik verheug me op een leuke discussie want er zijn wel duizend tegenspraken te bedenken.

    Ik snap het punt met 'het is niet goed', maar voor de rest moet je je onderzoeken toch iets meer details geven schat.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    OKAYCACEFACE schreef:
    Dit gaat lang door. Ik heb zo het gevoel dat er dalijk een slotje op komt, of dat het zo lang doorgaat tot iemand een ban krijgt.

    ik ben heel braaf hoor,
    ik spam niet, ik vraag gewoon geinteresseerd door op dit onderwerp. Ik vertel mijn mening (A)
    dus ik zie niet in waarom ik fout ben? :')
    jij wel (A)

    OKAYCACEFACE schreef:
    Dit gaat lang door. Ik heb zo het gevoel dat er dalijk een slotje op komt, of dat het zo lang doorgaat tot iemand een ban krijgt.
    Ja ik denk het ook.
    Want meestal in dit soort topics word er iemand boos en die gaat te ver.
    En als ik een ban krijg dan vind ik het echt heel jammer.
    Maar als ik een ban heb ben ik ook een tijdje van het gezeur af.(Dit is prive als je meer wilt weten stuur Pb ik ga er miss op antwoorden)
    Ik hoef niet persee een ban ik wil ook geen ban.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben heel braaf hoor,
    ik spam niet, ik vraag gewoon geinteresseerd door op dit onderwerp. Ik vertel mijn mening (A)
    dus ik zie niet in waarom ik fout ben? :')
    jij wel (A)

    Ik zeg niet dat jij fout bent, en ik ben ook niet fout. Wij zijn brave kinders.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat jij fout bent, en ik ben ook niet fout. Wij zijn brave kinders.

    si :Y)
    geen reden om het op slot te gooien (A)

    Het probleem met het geban is dat mensen zich daar te druk om maken. Ik zie nog niet echt veel heftigs in het topic hoor. Maar laten we dat zo houden en ons alleen op het onderwerp focussen, niet op andere off-topic dingen die dat vaak veroorzaken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    BoyzoneLover schreef:
    (...) Ja ik denk het ook.
    Want meestal in dit soort topics word er iemand boos en die gaat te ver.
    En als ik een ban krijg dan vind ik het echt heel jammer.
    Maar als ik een ban heb ben ik ook een tijdje van het gezeur af.(Dit is prive als je meer wilt weten stuur Pb ik ga er miss op antwoorden)
    Ik hoef niet persee een ban ik wil ook geen ban.

    even offtopic: het is niet stoer om een ban te krijgen, als je dat denkt x'D
    naja,

    ik hoef er ook geen :Y)
    haha :')

    Afterlife schreef:
    (...)

    En ik ben het met je eens. Ik verheug me op een leuke discussie want er zijn wel duizend tegenspraken te bedenken.

    Ik snap het punt met 'het is niet goed', maar voor de rest moet je je onderzoeken toch iets meer details geven schat.:Y)
    Als je mij bedoeld Ow dan zal ik er op letten -is blond-
    maar als je RaWwrDeLuXe bedoeld oke


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Maar in ieder geval, het gaat nergens meer over.
    Samenvatting van alle reacties behalve van je neef: Je hebt ongelijk, of in ieder geval, wij vinden het onzin. En nee, ik wil geen slotje, discussieren is leuk. Maar okey. Het is toch duidelijk iedereen? (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Whipple schreef:
    (...)
    even offtopic: het is niet stoer om een ban te krijgen, als je dat denkt x'D
    naja,
    -oftoppic-
    ik hoef er ook geen :Y)
    haha :')

    Ik wil echt al helemaal geen ban.
    Want ik denk dat helemaal niet.
    Want meestal als ik ergens ruzie heb of een ban heb ga ik me daardoor kut voelen en word ik misselijk etc


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Afterlife schreef:
    Lol. Ik ben zelf fotograaf en niet alles wat in die blog staat klopt sowieso al. Zoals het feit dat je voor echt copyright wel moet betalen. En ook iets wat veel mensen niet weten is dat internet oorspronkelijk bedoelt is voor informatie op te slaan. Alles wat er op staat mag door iedereen gebruikt worden. Dus grof door de bocht bestaat copyright amper op internet.
    Daar zijn ze wel mee bezig maar zijn ze nog niet.

    En zolang een watermerk te zien is of copyright netjes aangegeven mag jij gewoon andermans werk op je website zetten. Zolang je maar goede credits geeft. Het enige wat de artiest dan kan doen is je haten tot de regel veranderd wordt.

    Zo Melissa, ik denk dat dit genoeg informatie is om te bewijzen dat je ongelijk hebt? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Maar in ieder geval, het gaat nergens meer over.
    Samenvatting van alle reacties behalve van je neef: Je hebt ongelijk, of in ieder geval, wij vinden het onzin. En nee, ik wil geen slotje, discussieren is leuk. Maar okey. Het is toch duidelijk iedereen? (:

    yeshhh sir :Y)

    OKAYCACEFACE schreef:
    Maar in ieder geval, het gaat nergens meer over.
    Samenvatting van alle reacties behalve van je neef: Je hebt ongelijk, of in ieder geval, wij vinden het onzin. En nee, ik wil geen slotje, discussieren is leuk. Maar okey. Het is toch duidelijk iedereen? (:

    jep voor mij is het duidelijk - en dat is nog knap,omdat ik eerst helemaal niks van dit topic snapte-


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    Ik wil echt al helemaal geen ban.
    Want ik denk dat helemaal niet.
    Want meestal als ik ergens ruzie heb of een ban heb ga ik me daardoor kut voelen en word ik misselijk etc

    Je krijgt niet zo snel een ban. Je krijgt sowieso eerst drie waarschuwingen. En daarnaast overtreed je de regels niet. Je scheld niet, gebruikt geen onnodige hoofdletters, etc. Maak je geen zorgen. Maar laten we weer met z'n allen on-topic gaan, want dit leidt nergens heen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.