• WINNAAR:

    Hingucker

    Gefeliciteerd !!



    & en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

    Sprinkles schreef:
    Krijgen we weer geen beoordeling?


    Ik zou ook graag een score krijgen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sprinkles schreef:
    Krijgen we weer geen beoordeling?

    En ik snap de opdracht niet helemaal.. Wat moet je doen als je geen Twincest wil schrijven?

    Een verhaal schrijven over jezelf en je favoriete bandlid. Als in een relatie of vriendschap.

    Beoordeling is eigenlijk niet nodig, omdat er een paar mensen niet hebben ingeleverd. Als jullie het toch willen, kunnen we jullie verhalen wel gaan beoordelen (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lees ik goed dat er geen aantal woorden-limiet is opgegeven?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Waarom hebben we geen score? Ik zou graag een score & een eventuele beoordeling willen krijgen. Want hoe weten we nu of het goed is hoe we bezig zijn. En uiteindelijk werd ons dat beloofd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Waarom hebben we geen score? Ik zou graag een score & een eventuele beoordeling willen krijgen. Want hoe weten we nu of het goed is hoe we bezig zijn. En uiteindelijk werd ons dat beloofd.


    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Want nu heb ik het idee dat ik alleen maar door ben omdat een paar andere mensen het niet hebben ingeleverd D:

    twinfucks schreef:
    (...)

    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Want nu heb ik het idee dat ik alleen maar door ben omdat een paar andere mensen het niet hebben ingeleverd D:


    Ik geef pas punten als iedereen iets ingeleverd heeft, de jury en ik hebben ook nog een privé leven, waar ik het ook druk mee heb: denk bijvoorbeeld aan school, werk ect.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 9:02 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik geef pas punten als iedereen iets ingeleverd heeft, de jury en ik hebben ook nog een privé leven, waar ik het ook druk mee heb: denk bijvoorbeeld aan school, werk ect.


    Oke, daar heb je een punt.

    Jeeeeeej, ik ben weer door- maar, net zoals de anderen had ik ook graag punten en een beoordeling gekregen. Want zoals een paar al zeiden, hoe weten we nu of we goed bezig zijn of niet? ;3 Ik snap wel dat je het ook druk hebt enzo, maar dat is toch maar een kleine moeite en het zou ons een heel groot plezier doen. Trouwens, als jij niet echt veel tijd heb vraag dan aan een mede-jurylid of ze punten wil geven en voor die online komen controleer jij ze nog eens even en pas je ze eventueel aan als jij dat nodig vind en hup. Ik denk dat iedereen dat heel leuk zou vinden. ;3 Maar goed, ik ga alvast schrijven aan de volgende opdraaaaaaaacht ;d x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Inderdaad punten zouden leuk zijn.


    Like I never been hurt before.

    Repent schreef:
    Jeeeeeej, ik ben weer door- maar, net zoals de anderen had ik ook graag punten en een beoordeling gekregen. Want zoals een paar al zeiden, hoe weten we nu of we goed bezig zijn of niet? ;3 Ik snap wel dat je het ook druk hebt enzo, maar dat is toch maar een kleine moeite en het zou ons een heel groot plezier doen. Trouwens, als jij niet echt veel tijd heb vraag dan aan een mede-jurylid of ze punten wil geven en voor die online komen controleer jij ze nog eens even en pas je ze eventueel aan als jij dat nodig vind en hup. Ik denk dat iedereen dat heel leuk zou vinden. ;3 Maar goed, ik ga alvast schrijven aan de volgende opdraaaaaaaacht ;d x
    Ik ben het met je eens. En ik ben zelf een jurylid in een schrijfwedstrijd en eerlijk gezegd is een puntje geven niet zoveel moeite, want de inzendingen worden op verschillende datums ingediend en je kan met gemak even tijd maken voor eentje te verbeteren. Ik begrijp ook wel dat je ook een leven hebt, maar als jij al "geen leven" zou hebben voor ons te quoteren, waarom zouden wij dan een "leven" hebben om in te dienen. Daar klopt je redenering niet echt. En je hebt zelf gekozen om een schrijfwedstrijd te organiseren, dus dan weet je ook ergens wat je te wachten staan. Ik wil niet tegen jullie kar rijden, maar het is wel zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    En je hebt zelf gekozen om een schrijfwedstrijd te organiseren, dus dan weet je ook ergens wat je te wachten staan.


    Volledig mee eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat jullie het zo graag willen, zal ik mijn huiswerk nu nog even opzij schuiven en al jullie verhalen gaan beoordelen (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Omdat jullie het zo graag willen, zal ik mijn huiswerk nu nog even opzij schuiven en al jullie verhalen gaan beoordelen (:
    Dat is zeer vriendelijk. Echt bedankt. Je maakt ons daar allemaal heel gelukkig mee. Het is gwn jammer dat je geen punten krijgt. Hoe zou jij je voelen als je op school je opstel terug krijgt zonder punten omdat iemand het niet indiende. Maar echt bedankt. =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat is zeer vriendelijk. Echt bedankt. Je maakt ons daar allemaal heel gelukkig mee. Het is gwn jammer dat je geen punten krijgt. Hoe zou jij je voelen als je op school je opstel terug krijgt zonder punten omdat iemand het niet indiende. Maar echt bedankt. =)

    Dat is inderdaad wel vervelend. Ik plaats nu gewoon een reactie en stuur wel punten naar Captivity en dan kijken we wel wat ze ermee doet.
    Maar ik doe het graag (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel vervelend. Ik plaats nu gewoon een reactie en stuur wel punten naar Captivity en dan kijken we wel wat ze ermee doet.
    Maar ik doe het graag (:
    Ik ben blij dat je ons begrijpt. =)
    En ook dat je voor puntjes gekeken hebt. =)
    Echt lief van je. =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?