• Ik heb het een beetje met spoed nodig en heb geen tijd om op een wachtlijst te staan, sorry. Maar goed, ik zoek dus een cover voor mijn story die binnenkort geactiveerd staat.

    Titel:
    Cyborg Mails
    (titel aangepast!) Sierlijk lettertype, maar alsnog leesbaar.

    Extra tekst:
    Nee.

    Username erop:
    Nee.

    Sfeer:
    Mysterieus en verdrietig. En hoopvol.

    Afbeeldingen:
    Foto 1 • Jup, klein, maar als het moet mogen jullie het formaat veranderen.
    Foto 2
    Foto 3 • Sorry, ik kan nu geen goede foto vinden. Zouden jullie een foto willen zoeken dat erbij past van een meisje van ongeveer 15 tot 17 jaar is, niet glimlacht maar ook niet verdrietig kijkt? De huidskleur/haarkleur maakt niet veel uit.

    Korte samenvatting story:
    Ik heb dus geen officiële verhaallijn, het gaat in ieder geval wel over een meisje dat een penvriend gevonden heeft. Op internet. Ergens zag ze een e-mail en omdat het meisje erg benieuwd was naar iedereen en alles besloot ze de jongen van de e-mail een keer te mailen. Zo kwam ze erachter dat hij [naam jongen] heette, [leeftijd jongen] was maar ook dat het veel te gevaarlijk was om hem te ontmoeten. Het meisje wist niet waarom, vroeg het aan de jongen maar toch wilde hij het niet vertellen. Dat wilde hij pas wanneer de tijd rijp was, mailde hij. Het meisje vond het raar en zocht dit uit. En het lukte (spijtig genoeg) ook.

    Extra:
    Ik heb het met spoed nodig. Ik heb zelf nog wat geprobeerd voor mezelf maar het mislukte redelijkerwijs omdat ik faal in covers maken voor mezelf. Als ik het maak voor anderen ziet het er veel beter uit.

    Ik heb geen credits om dat naar de maker van de mooiste cover te geven, sorry. Als je wil, kan ik reclame voor jouw story naar keuze in mijn verhaal maken.
    Alvast dankjewel als je iets voor me wilt proberen! Link geen coverstores, want ik heb geen tijd op om een wachtlijst te staan, zoals ik eerder genoemd had.
    Als het jullie niet lukt met deze plaatjes, mogen jullie altijd andere plaatjes gebruiken. :')

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 16:03 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik raad je een betere kwaliteit te zoeken voor de foto's, aangezien dit een mooier eind resultaat zal geven.
    Het kan ook aan mij liggen dat ze niet goed van kwaliteit zijn, aangezien ik ze niet open op mijn laptop.

    Helaas kan ik geen cover voor je maken, sorry,

    Lovina schreef:
    Ik raad je een betere kwaliteit te zoeken voor de foto's, aangezien dit een mooier eind resultaat zal geven.
    Het kan ook aan mij liggen dat ze niet goed van kwaliteit zijn, aangezien ik ze niet open op mijn laptop.

    Helaas kan ik geen cover voor je maken, sorry,


    Ja het valt mij nu pas op haha. Net propte ik het gewoon klakkeloos dit topic in, normaal kijk ik wel naar de kwaliteit enzo.
    Maargoed, ik zal het wijzigen.


    Some people are art and do art at the same time

    Sorry Emma, ik zit een beetje met tijd en blend niet op mijn eigen laptop, dus dat gaat niet lukken, helaas!


    ''Everytime I close my eyes, It's like a dark paradise.'' - Lana Del Rey.

    Heb de twee foto's aangepast!


    Some people are art and do art at the same time

    Mag ik ook mijn eigen foto's gebruiken, als die er ook bij passen en beter van kwaliteit zijn? Maar ik ga iets proberen voor je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Mag ik ook mijn eigen foto's gebruiken, als die er ook bij passen en beter van kwaliteit zijn? Maar ik ga iets proberen voor je.

    Altijd mogelijk. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb een onofficiële beschrijving over de story toegevoegd.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb maar iets geprobeerd.


    - of -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ze zijn beide heel mooi! Dankjewel Lotta, maar zou je wat meer effect in de tekst willen doen? het is nu maar een klein tekstje die in de cover is gezet.. :$ Misschien wat groter maken of dit:

    Mails to the (klein, sierlijk)
          Cyborg (groter, sierlijker)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ze zijn beide heel mooi! Dankjewel Lotta, maar zou je wat meer effect in de tekst willen doen? het is nu maar een klein tekstje die in de cover is gezet.. :$ Misschien wat groter maken of dit:

    Mails to the (klein, sierlijk)
          Cyborg (groter, sierlijker)

    Okee, ik zal proberen. Moet ik het voor beide covers doen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Okee, ik zal proberen. Moet ik het voor beide covers doen?

    Graag alleen voor de tweede cover die ik het mooist van beide vind.


    Some people are art and do art at the same time

    Is dit goed?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Is dit goed?



    Ik vind het mooi zo! Kan Mails to the alleen iets dichterbij Cyborg? (:


    Some people are art and do art at the same time


    Is dat dicht genoeg? (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:


    Is dat dicht genoeg? (:


    Nu is hij perfect! (: Dankjewel!

    Zijn er nog anderen die het willen proberen? anders maak ik zelf eentje en vergelijk ik met die van Lotta, de mooiste ga ik gebruiken.
    Tenzij iemand anders het nog wil proberen.


    Some people are art and do art at the same time