• WINNAAR:

    Hingucker

    Gefeliciteerd !!



    & en voor alle anderen die mee hebben gedaan, BEDANKT! voor de moeite die jullie hebben gedaan. ik weet dat het af en toe wat stroef liep, maar zowel bij mij, als bij andere deelnemers is er wat vertraging opgelopen, door verschillende redenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]

    Optimistic schreef:
    Als het niet te veel moeite is, zou je dan de volgende keer willen laten weten wanneer de uitkomst er is? Want ik zal dat zeker en vast vergeten en ik zou niet willen dat ik niet meer in de wedstrijd zit, gewoon omdat ik dit topic vergeten ben :x


    Ik heb het in het topic erbij staan. De dag dat je het laatst kunt inleveren. en de dag van de uitkomst. Maar als je het fijner vind dat ik het even meldt. dan doe ik dat :)

    Captivity schreef:
    (...)

    Het is simpel, je schrijf gewoon een verhaal. uit de ogen van je favo bandlid. als de woorden die boven in het topic staan vermeld, er maar in komen.


    Oké!
    Kunnen we onze punten weten, of mag dat niet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Oké!
    Kunnen we onze punten weten, of mag dat niet?


    Ik heb de eerste ronde geen punten gegeven. aangezien er een paar zijn die niets hebben ingeleverd zijn jullie zowiezo allemaal door. behalve dan diegenen die niets hebben ingeleverd. pas als iedereen wat heeft ingeleverd geven we jullie punten. om het zo eerlijk mogelijk te kunnen laten verlopen

    Nog eens een vraagje, mogen de onderstreepte woorden ook vet gedrukt staan? Haha, sorry dat ik weer moeilijk moet doen ;3 x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Nog eens een vraagje, mogen de onderstreepte woorden ook vet gedrukt staan? Haha, sorry dat ik weer moeilijk moet doen ;3 x


    Ik denk van wel :3
    En ik ben door, hahaha, had ik niet verwacht, dat deel was echt slecht.


    Like I never been hurt before.

    DollKiller schreef:
    (...)

    Ik denk van wel :3
    En ik ben door, hahaha, had ik niet verwacht, dat deel was echt slecht.


    Ik wacht toch nog op een reactie van de jury ;d haha en proficiat ;d x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik heb het in het topic erbij staan. De dag dat je het laatst kunt inleveren. en de dag van de uitkomst. Maar als je het fijner vind dat ik het even meldt. dan doe ik dat :)

    Ja, ik vind het inderdaad fijner als je het wilt melden. Dus heel erg bedankt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    oh, ik was dat gewoonweg vergeten. Héhéh ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hoeveel vallen er deze ronde af?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn opdracht is klaar! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Repent schreef:
    Nog eens een vraagje, mogen de onderstreepte woorden ook vet gedrukt staan? Haha, sorry dat ik weer moeilijk moet doen ;3 x

    Ja hoor, als jij dat fijner vindt. Zolang het maar duidelijk is om welke woorden het gaat (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hingucker schreef:
    Mijn opdracht is klaar! (:
    Dat was luguber.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Thingies schreef:
    (...)
    Ja hoor, als jij dat fijner vindt. Zolang het maar duidelijk is om welke woorden het gaat (:


    Oke, dankjee ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oke, ik heb nog eens een vraagje. Maakt het uit welk 'genre' het verhaaltje heeft? Ik bedoel daar mee, moet er drama in zitten? Of eerder humor? Of seks? Of mag hij heel zielig? Of ben ik daar vrij in? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik denk dat je daar vrij in bent anders had ze het er wel bij geschreven..


    Je moet worden wie je bent.